Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dege sanoi:Ei kai kukaan täysputkistolla ajava pidä siinä Killeriä kiinni !
Dege sanoi:Ei kai kukaan täysputkistolla ajava pidä siinä Killeriä kiinni !
mikkoyli sanoi:Ajattelin pitää. Saattaa olla paremmatkin äänet killerillä.
.mikkoyli sanoi:Moikilta kysyttiin tarkennusta ääniin. Käännän saksasta:
"En ole edes kokeillut koko Akraa eaterillä vaan olen ajanut ilman sitä. Ilman eateriä ääni on jo tyhjäkäynnillä kovempi kuin vakiossa, mutta ei ärsyttävä, liian voimakas tai hallitseva. Sama radalla ajettaessa. Annoin kaverin ajaa eilen pari kierrosta ja kuuntelin itse kauempaa. Matala, jylisevä, ja hyvin miellyttävä. Samaa sanoi ratapäivien järjestäjä. Saattaa olla, että Saksassa voi radoilla olla rajoilla ilman eateriä, sen kanssa ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Akran ääni on saman tyyppinen kuin 990:ssä ilman eateriä myös, vain matalampi. Esimerkiksi Ducati (Panigale?)on paljon äänekkäämpi. Katsokaa vaikka etuvaimenninta. Ehkä se selittää miten Akrapovic on saanut niin hiljaisen ja hyvän äänen. Mitä muuta voin sanoa...Akran kartta on hyvin erilainen alkuperäiseen. Keulii ja potkua on jo alemmalla kierrosalueella...ja joka kerta."
Mahtavalta kuulostaa.

Dege sanoi:No, sen sitten kuulee aikanaan mutta hyvältähän matalan jylisevä ääni kuulostaa . Kokeilin itse tuota sliparia killerin kanssa ja aika hiljaiseksi menee , joten ajelen ilman Killeriä kun äänentaso madaltuu hienosti . Miellyttääkö se sitten muita sillä ei liene suurta väliä.![]()
.
.Bone sanoi:DEGE... LLLLLLLEPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ! RELAA!.
GuessWho sanoi:Look who's talking....
.
.
GuessWho sanoi:On niitä näytön paikkoja sullekin tarjoiltu, niin kadulla kun radalla mutta hiukan hiljaista on ollut. Huimia visioita ja totuuksia tuhansien hymiöiden kera sen sijaan löytyy netistä ketjuun kuin ketjuun. Jos pelkällä jarrupenkillä elvistellään niin ostetaan sellasia pelejä niin kauan kuin se kovempi käyrä löytyy. Jos taas haluat mitata sitä miten niitä viedään niin anytime. Kaksi rengasta tai neljä, ei pelota. Vedessä, asfaltilla tai kurassa, ei pelota vieläkään. On eri asia heittää kisailevaa provoa foorumilla kuin napsuttaa henkseleitä varikolla tai kahvilan pihassa minuutti ennen kuin aletaan edetä. Ehkäpä nyt kunnioitettu ystäväni Bone otat vielä yhden konjakin ja mietit sen jälkeen että vastaatko itse varmasti huutoosi vai onko kaikki vain tyhjää bittivirtaa...
Ps. Taidan minäkin ottaa vielä yhden lasillinen![]()
.
.
.GuessWho sanoi:On niitä näytön paikkoja sullekin tarjoiltu, niin kadulla kun radalla mutta hiukan hiljaista on ollut. Huimia visioita ja totuuksia tuhansien hymiöiden kera sen sijaan löytyy netistä ketjuun kuin ketjuun. Jos pelkällä jarrupenkillä elvistellään niin ostetaan sellasia pelejä niin kauan kuin se kovempi käyrä löytyy. Jos taas haluat mitata sitä miten niitä viedään niin anytime. Kaksi rengasta tai neljä, ei pelota. Vedessä, asfaltilla tai kurassa, ei pelota vieläkään. On eri asia heittää kisailevaa provoa foorumilla kuin napsuttaa henkseleitä varikolla tai kahvilan pihassa minuutti ennen kuin aletaan edetä. Ehkäpä nyt kunnioitettu ystäväni Bone otat vielä yhden konjakin ja mietit sen jälkeen että vastaatko itse varmasti huutoosi vai onko kaikki vain tyhjää bittivirtaa...
Ps. Taidan minäkin ottaa vielä yhden lasillinen![]()

Motoristorante sanoi:Tää on ihan selkee signaali, että Arvuuttaja ja Luu nähdään tulevalla kaudella myös mutkilla/letkoissa?
Me "junnut" otetaan GoPro:t kypäriin ja laitetaan "jutskat" juuutuuppiin - otetaan opiksi...![]()