• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

uusi 1290 Super Duke KTM tulossa vihdoinkin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wiwwee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehkä virallisia kuvia
http://rideapart.com/2013/09/exclusive-2014-ktm-1290-super-duke-r-photos-specs/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+HellForLeather+(Hell+For+Leather)
180 hv, luistonestoon supermoto-moodi, 0-200 7,2s, kiertää 12000 ja huoltoväli 15 tkm. Jos tuo on se virallinen kuva niin lyhyellä hiilikuiturekkaritelineellä ja Akran 2-2 (?) putkella aika hyvä. Mittaristo on vähän liikaa esillä, ehkä sen voisi peittää jollain tai siirtää alemmas. Ja peilit voisi vaihtaa.

Ai mikä pyöräkuume? Mullako...eeeeeii yhtään. Moottorin puolesta toi jopa vähän ylitti mun odotukset eikä muutenkaan kuulosta yhtään pahalta.

Nitrous sanoi:
Jos viritysaste on edes joltisenkin järkevä, pitäisi vääntölukemien pyöriä jossain 135-155Nm välimaastossa. Vakiona todennäköisesti jossain 140Nm huitteilla ja putkiston ja säädön kanssa tuolla lähellä 155Nm tai jopa jonkin verran yli. Tehoa tuskin on ihan 180 heppaa, tai sitten markkinointi KTM:llä on vihdoin ymmärtänyt mitä kansa haluaa. Jos paino kohoaa kovin paljon yli 190kg:n olen pettynyt.

Ei se pahasti metsään mennyt tämä vuoden takainen arvaus.

OU JEE ! Toimii :WAZAAP:

Ei sais näyttää keskenerästä tuotetta herroille eikä narreille. Loppupäivä meneekin miettiessä kumpaan kastiin itse kukin kuuluu :grin:

GuessWho sanoi:
OU JEE ! Toimii :WAZAAP:

Ei sais näyttää keskenerästä tuotetta herroille eikä narreille. Loppupäivä meneekin miettiessä kumpaan kastiin itse kukin kuuluu :grin:

Noo.... ainahan sitä voi hieman "joustaa" tilanteen vaatiessa.....
eikä se ole mies eikä mikään joka ei sanojaan uskalla syödä....
puhumattakaan että ajelisi keväällä tuollaisella.... kadulla :grin:.

Bone sanoi:
Noo.... ainahan sitä voi hieman "joustaa" tilanteen vaatiessa.....
eikä se ole mies eikä mikään joka ei sanojaan uskalla syödä....
puhumattakaan että ajelisi keväällä tuollaisella.... kadulla :grin:.

Mulle ei ole koskaan tuottanut ongelmaa kääntää takkia jos se on perusteltua. Tässä tapauksessa olen tosin kritisoinut vain noiden välivaiheiden ulkoista olemusta. Ajanko tuollaisella ensi kesänä, "ikävä kyllä" nyt näyttää että katuajot vaihtuu takaisin laineille. Mutta jos jollain ajelisin, ei olisi kahta sanaa siitä etteikö se olisi juuri tuo!

GuessWho sanoi:
Mulle ei ole koskaan tuottanut ongelmaa kääntää takkia jos se on perusteltua. Tässä tapauksessa olen tosin kritisoinut vain noiden välivaiheiden ulkoista olemusta. Ajanko tuollaisella ensi kesänä, "ikävä kyllä" nyt näyttää että katuajot vaihtuu takaisin laineille. Mutta jos jollain ajelisin, ei olisi kahta sanaa siitä etteikö se olisi juuri tuo!

Kyl toi kilvettömänäkin varmaan ihan kivasti toimis. :D

Viralliset kuvat näkyi nyt ja speksit myös. Ei ole säätyvää alustaa, mutta speksit ja ulkonäkö ylittää odotukset. Kelpaa ja kuume on valtava!!! Putki tilaukseen heti niin lähtee painoakin pois.

Vaikka toi fasu on ollut loistava pyörä. Saattaa olla että jos tämä osoittautuu luotettavaksi, niin pitää ottaa hattu kouraan ja käydä pyörä kaupoilla.:blink:

GuessWho sanoi:
Tulis Juutanalle lipunvarresta rakko kämmeneen :grin:

Samaa tossa naurettiin duunikaverin kanssa, että lippumiehet ei muuta kerkee tekemään kuin heiluttamaan mustaa lippua kun tollasella kiertäs rataa. :D

Edit. Ja niille, jotka ei vielä oo huomannu, löytyy täältä virallista infoa: http://www.1290superduker.com/

^Tyrivät jotain äsken uudelleenohjauksen kanssa. Sivusto toimi vielä 5min sitten - ei enää. Eiköhän se kohta taas ole kunnossa. Siellä ei taida olla erikseen kehitys ja tuotantoserveriä ;)

Husky510 sanoi:
Ei toimi jostain syystä tai sitten ei ole ihan suojattu sivusto....

Alkoi juuri ilmoittaa uudelleenohjaussilmukasta... Mutta kun aiemmin kävin katselemassa, niin hyvältä näytti. :jpstyle:

Nyt sivusto toimii, minusta tuo mittaristo on heino, siis ei tuo missä se on. Sen olisi voinut viedä vaikka tuohon maskin päälle/integroida siihen päälle

On se vaan komea peli kaikkinensa vaikkei koskematon tuotantomalli protoversion saappaita ulkomuodollisesti täytäkään... Josko sitä laittais loton vetämään :wanna:

Kauan tuossa menikin että joku toi ihan oikeasti kunnollisen tehdasnakun markkinoille asti eikä mitään laimennettua corollaa. Taitaa olla ensimmäinen vajaamukinen mopedi joka herättää oikeasti omankin mielenkiinnon... Voi kun pääsisi vähän koklaamaan.

Back