G
Guest
Guest
Mistä sais tollaseen uuteen gixeriin Under traytä tai sitten sitä rekkarille sellast muutos peltii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko itte tehny sille kilvelle sen telineen?Itse aion maalata alkuperäisen undertrayn, se on niin siisti jo valmiiksi. Se yksi kolo siitä akun takaa vain pitää tasoittaa.
On vielä suunnitteluasteella, mutta kai se lähiaikoina pitäisi väsätä.Ootko itte tehny sille kilvelle sen telineen?Itse aion maalata alkuperäisen undertrayn, se on niin siisti jo valmiiksi. Se yksi kolo siitä akun takaa vain pitää tasoittaa.
Mä asun espoossa
Tollasen minkä saa tuolt ruotsista nii sellasen vois laittaa pyörään on nimitäin saakelin makee. Mihin siihe pistetään toi rekkari kiinni?![]()
Fasuun laitettaessa ermaxin undertraystä ei tarvinnut leikellä mitään. Sen sijaan piti leikellä alkuperäisestä "työkalulaatikosta" pohja pois. Lopputulos oli siisti.Ajattelin itse ensin katsastaa sen Ermaxin undertrayn (Näyttäis saavan Suomestakin) ja jos se ei miellytä niin tilailen erilaisen suoraan täältä.
Rakenteen pitäs olla vähän parempi, lasikuituinen. Saa nähdä paljonko tarvii leikellä että menee paikalleen.
Fasuun laitettaessa ermaxin undertraystä ei tarvinnut leikellä mitään. Sen sijaan piti leikellä alkuperäisestä "työkalulaatikosta" pohja pois. Lopputulos oli siisti.
Onko kukaan muuten sattunut törmäämään Vauhdin maailman gixxeri testiin. Siinä oli pyörään (04 GSX-R600) vaihdettu pelkkä äänenvaimennin ja säädetty Suzukin oma ohjausyksikkö uusiksi ja oli saatu ihan mukavaa tehon lisäystä aikaiseksi. Onko kukaan tehnyt moista omaan pyöräänsä? Onko PC hintansa väärtti vai pystytäänkö sama hyöty saamaan orkkis ohjausyksikön uudelleen säädöillä?
- J
Oikein näitÖhö, mä taisin nähdä ton sun Fasun Wandemin pihalla tässä pari viikkoa takaperin. Tai sitten muistan vaan väärin. Olin kaverin kanssa kusiaisilla liikenteessä. Siisti oli kyllä. Noi undertrayn vilkutkin jees ja näkyy, ne näyttää esitteissä semmoselta ettei näy kilven takaa minnekään, aina pitäs saada nähdä livekappale niin ei jää epäselvyyksiä. =)
Mistä tilasit nuo kamat ?Kävin justiinsa tilaamassa mun gixeriin ton powerbronzen under tailin ja sit huggerin. Myyjä ei vaan tienyt että kauanko kestää että saan osan.
StormiltaTietäiskö kukaan mistä saisi edullisesti semmoisen yksinkertaisen fender eliminatorin? Eli taka lokarin paikalle pelkkä vilkut + kilpi yhdistelmä.
Tilasin nuo kamat täältä paikasta www.wandem.com. Saa ny nähdä tuleeko sielt mitään.Mistä tilasit nuo kamat ?Kävin justiinsa tilaamassa mun gixeriin ton powerbronzen under tailin ja sit huggerin. Myyjä ei vaan tienyt että kauanko kestää että saan osan.
Kun taitaa mennä juuri 600:nen gixeri tilaukseen huomenna ja kyllä se huutaa vähän uutta palikkaa....