• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uudet renkaat bemariin, mutta mitkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisin minäkin varmaan Z6:ssa pysynyt, jos tuohon hintaan olisi asennettu. 460€ pyydettiin minulta
sad_orig.gif
. Riisor, missä tuhon hintaan asentui ? Pidin 160€ taskussa ja "tyydyin" PR2:iin.

Misukka ainakin väittää PR2:n kestävän kilometrejä. Saa nähdä miten käy. Minä nyt olen aina arvostanut misukan renkaita ja toivon aina uudessa autossanikin sellaiset olevan. Jo skootterissanikin nuoruusvuosina oli misukat ja ainakin se keuli niillä komiasti  
tounge.gif
.

Joskus tuo renkaanvaihtoajankohta vain on tullut hieman kalliimmaksi, kun on vaihtunut koko pyörä  
biggrin.gif
. On mukamas säätynyt rengasrahat.

Olisin minäkin varmaan Z6:ssa pysynyt, jos tuohon hintaan olisi asennettu. 460€ pyydettiin minulta
sad_orig.gif
. Riisor, missä tuhon hintaan asentui ? Pidin 160€ taskussa ja "tyydyin" PR2:iin.
Reliatecista (org-shop) hommasin kumit 270e ja asennus Tokimotossa 50e. Muutamasta liikkeestä kyselin, yhdessä tarjottiin 450e ja toisessa 540e asennettuina. Aika hyvin tuntuu olevan ilmaa noissa hinnoissa, eli kannattaa tosiaan vertailla ja kilpailuttaa.

Joskus tuo renkaanvaihtoajankohta vain on tullut hieman kalliimmaksi, kun on vaihtunut koko pyörä  
biggrin.gif
. On mukamas säätynyt rengasrahat.
Tää olikin hyvä säästövinkki
biggrin.gif

Huomenna olen menossa laitatuttamaan Äffään Z6:set alle Salon Pyörään Ja Mopoon. 380,00eur muistaakseni kokonaiskustannus...

Back