• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden verkkokaupan testaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nysse sanoi:
Ostettu ja toimii hienosti, pientä peruutusta muuta jäynää myös kokeilut ilman ongelmia, Ipad
myös OP-toimii
ostettu nopee lippu siirretty JMH:lle, odottaa hyväksyntää

edit :JMH siirrä se hidas lippu minulle

JMH sanoi:
Tehty. Nyt saa ajella nopeessa :D

siirretty edellee wanico:lle

heeppa sanoi:
WIN7 ja firefox sama homma :no:

Antaa saman virheilmoituksen jos salasana on väärin. Eli vaikka käyttäjätunnus olisi oikein kirjoitettu, niin salasanan ollessa väärin ei käyttäjätunnusta löydy.

Onhan isot kirjaimet ja muut kohdillaan? Niiden kanssa oli joskus epäselvyyksiä.

Kummatkin kirjoitin oikein, ja ennen pöytäkoneelle menoa kirjauduin tässä Ipädillä olevasta .ORGistä pois, ja pöytäkoneesta tyhjensin kaikki selaintiedot ennen kuin kirjauduin .Orggiin

Viimeksi muokattu:
Ostettu kaksi lippua ja ne siirretty vertzulle ja Vuorelalle.

Näköjään tuo on tarkka nimimerkkienkin oikeinkirjoituksesta, eli muistakaa käyttää isoja ja pieniä kirjaimia siellä minne ne kuuluu.

Jostain syystä kauppa heitti minut pihalle kesken kaupassa surffailun. Sain ostokset suoritettua ja liput siirrettyä, mutta tililläni ollut testiosto huhtikuulta heitti minut ulos kuin leppäkeihään kun sitä yritti klikata.

Go-Za sanoi:
Mä en pääse kirjautumaan kauppaan. Käyttäjätunnusta ei kuulemma löydy???

Siirsin sulle nopean lipun. Silloin ainakin löytyi sun käyttis.

Nyt ostettu hitaan lippu ja siirretty heepalle. Toimi sekin.

Go-Za:n ja heeppa:n pitäis nyt jotenkin pystyä kirjautumaan sisään, että voi vastaanottaa noi.

JMH sanoi:
Nyt ostettu hitaan lippu ja siirretty heepalle. Toimi sekin.

Go-Za:n ja heeppa:n pitäis nyt jotenkin pystyä kirjautumaan sisään, että voi vastaanottaa noi.

Ei onnaa ei, kun ei pääse kirjautumaan kauppaan sisälle :kääk:

Taffu sanoi:
Joo käyttäjätunnusta ei löydy, ei mulla eikä mun altterilla :)

Taffun ku kirjotti isolla, niin sitte pääs kirjautumaan, sama koskee lipun siirtoa, pitää olla isot kirjaimet oikein, muuten ei löydy käyttäjää. Tyhmää kyllä tuossa isoista kirjaimista välittää.

Lisätty 10 lippua varastosaldoon (5 nopeaan ja 5 hitaaseen).

Toimii, tosiaan käyttäjätunnus caseSensitive ja menoa haittaa käyttäjätunnuksen näkyminen palloina salasana tyyliin.

Mutta siis minulla win8.1 ja Nightly 33.0a1. Myös ostorajoitus toimi jos lisäsi koriin lipun ja sitten yritti lisätä lisää.

Ostorajoituksesta huolimatta saa useamman lipun ostettua. Ei kerralla, mutta yksitellen.
Kertoo kyllä, että rajoitus on 1 ja oon 3 jo ostanu. Silti mneee vielä maksut läpi.

Kiitos kaikille testaukseen tähän asti osallistuneille. Tässä saatiin muutama ongelma kiinni ja nyt mietitään niille korjausta. Todennäköisesti kauppa tulee uudelleen testattavaksi jossain vaiheessa, tiedotan tässä ketjussa asiasta lisää.

Mahtavaa .ORG henkeä :thumbup:

Back