• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ökkömönkiäinen on kaiketi saatu häädettyä.
Kiitos sivuston ylläpitäjille.

Joo kiitos. Osaatko Hannula korjata ton mun pyörän sieltä käsin kanssa?

Voipi olla että en, sivustokin tuli kuntoon melko nopsaan sen jälkeen kun lopetin sen korjaamisen. Toni oli lopulta se joka hoksasi miten tuo öttiäinen tapetaan, siitä iso käsi hänelle!

Liittyen varmaankin haksaukseen, chat kertoilee:

Tiedostoa temporary://filehUklM1 ei voitu kopioida, koska kohdehakemiston asetuksissa on ongelmia. Tämä voi aiheutua virheellisestä tiedostosta tai hakemiston oikeuksista. Lisätietoa löydät järjestelmän lokitiedostosta.
Tiedostoa temporary://filebHcCtZ ei voitu kopioida, koska kohdehakemiston asetuksissa on ongelmia. Tämä voi aiheutua virheellisestä tiedostosta tai hakemiston oikeuksista. Lisätietoa löydät järjestelmän lokitiedostosta.

Mulla tuli tänään saitin etusivulla nämä tekstit näkyviin. Tulin selaimen kirjanmerkkien kautta. Voiko johtua siitä, että näitä vielä näkyy?

Bren sanoi:
Mulla tuli tänään saitin etusivulla nämä tekstit näkyviin. Tulin selaimen kirjanmerkkien kautta. Voiko johtua siitä, että näitä vielä näkyy?

Muistaakseni jouduin itsekin klikkailemaan selaimen reloadia pariin otteeseen ennen kuin nuo hävisi. Tuo selainten välimuisti ei aina tahdo huomata kun sivustoa on päivitetty.

sami1024 sanoi:
Muistaakseni jouduin itsekin klikkailemaan selaimen reloadia pariin otteeseen ennen kuin nuo hävisi. Tuo selainten välimuisti ei aina tahdo huomata kun sivustoa on päivitetty.

Eipä reloaod/välimuistin tyhjennys yms auta; shaissea heittää yhä...

"Warning: htmlspecialchars(): Invalid multibyte sequence in argument funktiossa check_plain() (rivi 1543 tiedostossa /var/www/html/includes/bootstrap.inc)."

Tiedä häntä onko kunnossa vai mitä tämä on???

Bren sanoi:

Kokeile avata sivu ja sen jälkeen sivulla paina näppäinyhdistelmää CTRL + F5.

VIRHEVIESTI
Warning: htmlspecialchars(): Invalid multibyte sequence in argument funktiossa check_plain() (rivi 1543 tiedostossa /var/www/html/includes/bootstrap.inc).
Warning: htmlspecialchars(): Invalid multibyte sequence in argument funktiossa check_plain() (rivi 1543 tiedostossa /var/www/html/includes/bootstrap.inc).

Tuommoista herjailee juurikin nyt etusivulla.

Mullahan on tuo kauppa niin että se ei toimi (jää valkoiseen ruutuun) kun jäi ratapäiväostokset jumiin silloin kun ne keväällä tuli myyniin.

Nyt, varmaan just noiden kaikkien päivitysten takia, tulee kuitenkin virheilmoitus, mikä on jo tietty hyvä juttu verrattuna blankkoon valkoiseen sivuun. Virheilmoitus on punaisessa laatikossa ja siinä lukee näin (vaikka tää varmaan jo onkin tiedossa):

VIRHE

EntityMetadataWrapperException: Unable to get the data property commerce_total as the parent data structure is not set. funktiossa EntityStructureWrapper->getPropertyValue() (rivi 442 tiedostossa /var/www/html/sites/all/modules/contrib/entity/includes/entity.wrapper.inc).

Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.

Etusivulla näkyy Uusien viestien ja Uutisten välissä viesti:

Selaimena Firefox 38.0.1

Itse olen huomannut hidastelua sen jälkeen kun alkoi mainokset toimimaan :D

Viimeksi muokattu:
Ainakaan mulle ei tällä hetkellä näy mainoksia lainkaan vaikka esto-ohjelmia ei ole käytössä, mutta foorumi on kyllä käyttökelvottoman hidas.

Edit: sivunlataukset kiinteällä netillä 15-30sek luokkaa... :sad3:

Back