• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On sillä, nimiä on ilman asiaa ja asian kera. Joku logiikka pitää Orgissakin olla.

kane80 sanoi:
Näköjään juu, siellä oli myös erinäköisiä ehdotuksia korjailuun.
Tehdäänkö tuolle ongelmalle mitään, vai jääkö se etusivu hamaan helvettiin asti tuollaiseksi ?

Etenkin kun korjaus oikeasti on viiden minuutin homma... jos ei halua korjata sitä php:n funktiota oikeanlaiseksi, niin voi sen charsetin konvertoida suoraan mysliqueryssäkin niin että se on sopivan muotoista tuolla htmlspecialcharsille.

D-Iivil sanoi:
Etenkin kun korjaus oikeasti on viiden minuutin homma... jos ei halua korjata sitä php:n funktiota oikeanlaiseksi, niin voi sen charsetin konvertoida suoraan mysliqueryssäkin niin että se on sopivan muotoista tuolla htmlspecialcharsille.

Ymmärsin MELKEIN joka sanan. Sisältö... :blink:

kane80 sanoi:
Sen verran väliä, jos ei kuntoon saada, silloin sen voisi poistaa tuosta kokonaan.
Mun mielestä tuossa kunnossa etusivu antaa koko palstasta huonon kuvan.

Aivan, lopunko alkua siis? Niin kuin monta muutakin asiaa tässä pärräpyörien maailmassa.

D-Iivil sanoi:

Ei nää aina ole niin simppeleitä. Mullakin on täs vuosia koodailtua sillontällön yhtä php-softaa, ja nyt kun päivittelin MAMP:n kun ei vanha pelannut uudessa OSX:ssä, niin saatananscandit kusee. Ei riitä ei jaksa. Joku on rikki. php.inilläkin koitin pakottaa mutta Sc�ndin���visten merkien t�st�ystt� vaan tuppaa tulemaan kun menee php:n läpi. HooTeeämMälLänä skandit toimii samalla koodauskella.

Kappas vaan, saman tien alkoikin toimimaan, kun koitin php 5.5:sta tuon tuoreemman 5.6 sijaan. Jaaha, jos taas googlailis hiukan… :blink::hanuria:

Joo tsemppiä vaan fooruminkoodaamiseen.

M58 sanoi:
Aivan, lopunko alkua siis? Niin kuin monta muutakin asiaa tässä pärräpyörien maailmassa.

Täh ?
Onko tässä joku puhunu lopun alusta ? Mun mielestä voin kommentoida tänne tuosta etusivun ongelmasta ja myös ehdottaa ratkaisua jos homma ei tokene (poisto) ?

Lähinnä odotan vastausta silloin ylläpitäjiltä, en idioottien horinaa !
Jos sulla ei ole asiaa, ole hiljaa.

shyhander sanoi:
Ei nää aina ole niin simppeleitä. Mullakin on täs vuosia koodailtua sillontällön yhtä php-softaa, ja nyt kun päivittelin MAMP:n kun ei vanha pelannut uudessa OSX:ssä, niin saatananscandit kusee. Ei riitä ei jaksa. Joku on rikki. php.inilläkin koitin pakottaa mutta Sc�ndin���visten merkien t�st�ystt� vaan tuppaa tulemaan kun menee php:n läpi. HooTeeämMälLänä skandit toimii samalla koodauskella.

Aika pitkälti näiltä välttyy kun tekee kaiken alusta saakka unicodena käsittäen kannat, hötmöllin jne.

Mutta tuo stringin katoaminen on ihan saatanan helppo korjata oikeasti.

Mulla ei toimi hymiöt: bisseä, lälläslää, tyhmä minä ja kääk. Käsin kirjoittamalla toimii, mutta nuo kuvalinkit ei tee muuta kuin väläytä kursoria.

Mikäs foorumin kelloa vaivaa? Joku siirtänyt talviajan väärään suuntaan parituntia?

Näkyy uusia viestejä jotka on kirjoitettu tasan kaksi tuntia tulevaisuudessa? Edit: Mukaanlukien tämä…

Mulla ei auta aikavyöhykkeen muutos foorumin kelloon. Kaksi tuntia tulevaisuudessa täällä ollaan vaikka miten muuttelee

Pitää kerran muuttaa vääräksi, tallentaa.
Sitten muuttaa Helsinki takaisin ja tallentaa. Hyvin toimii.

Joo tää on oikeasti aikas veikeetä. Olen tänään kolmella eri koneella foorumia selannut ja vain yksi niistä näyttää ajat oikein..

Mä olen kokeillut kolmella eri koneella, puhelimella ja padilla. Kaikki on kaks tuntia tulevaisuudessa :D

troni sanoi:
Pitää kerran muuttaa vääräksi, tallentaa.
Sitten muuttaa Helsinki takaisin ja tallentaa.

Mulla toi on aikasempina kellonsiirtoina toiminu, nyt ei. Laitoin sit muistaakseni Brysselin aikaa, ni ny on oiken.

Ihan sama mihin aikavyöhykkeeseen siirtyy, silti foorumin kello pysyy samassa ajassa eli 2h edellää oikeaa aikaa

Back