Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hannula sanoi:Missä ketjussa? Kuulostaisi sille että foorumille on taas hotlinkattu salasanan takana oleva kuva.
D-Iivil sanoi:Pitäisikö tuon Chatin toimia ihan laakista kun on kirjautunut sisään?
Itselläni ei toimi IE 9:ssä eikä viimeisimmässä Firefoxissa. Tai siis Chat aukeaa ja voin kirjoittaa tekstilootaan, mutta kirjoittamani teksti ei koskaan päädy sinne itse chattiin (ainakaan niin että itse näkisin sen ilmestyvän sinne).
iideetee sanoi:Pitänee vissiin olla Org:in jäsen, että teksti lähteekin johkin. Peruskäyttäjänä voi vaan stalkata muitten höpinöitä.
if ($user_is_org_member) {
echo "$textbox";
} else {
echo "Sinun on oltava .ORG-jäsen kirjoittaaksesi Chattiin";
}
Saa kannatusta minulta, ihan turhaan tuo näkyy kun ei saa kommentoitu.D-Iivil sanoi:Jaajaa.. olisi ehkä syytä lisätä yksi
-lauseke koodiin tuon tekstiboksin näyttämiseen. Eli ei näytettäisi tekstikenttää ellei käyttäjä ole .ORG!-jäsen.Koodi:if ($user_is_org_member) { echo "$textbox"; } else { echo "Sinun on oltava .ORG-jäsen kirjoittaaksesi Chattiin"; }
iideetee sanoi:Pitänee vissiin olla Org:in jäsen, että teksti lähteekin johkin. Peruskäyttäjänä voi vaan stalkata muitten höpinöitä.
chatti ei toimi ja muutkin systeemit tuntuu 80-luvun ongelmilta oli sit koneella / kännyllä liikenteessä
ja varsinkin sit jos et oo sisälle logannut 
väizki sanoi:kysytääs nyt täällä kun ei osunut silmään mistään, mutta miten pystyy muokkaamaan avattaren alapuolella olevan sijainnin?? nykyään siis mulla lukee Sipoo mutta muutin sieltä tuppukylästä vihdoin pois nii pitäisi muokata sitä mut en vain löytänyt mistä sitä voi muokata.. oman osoitteen muutin jo täällä mutta se ei vaikuttanut tuohon näköjään..
terveisin Puusilmäkö?
Kriisi sanoi:Klikkaa vaikkapa tuosta omasta viestistäsi omaa nimimerkkiäsi ja katso profiili-kohtaa. Sieltä löytyy muokattavia kohtia mm. location johon voit nykyisen sijaintisi vaihtaa.

tonttuj sanoi:Kukas veti töpselin irti viime yönä?