• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulee varusteketjussa; mitä varusteita hankit jne...

Etusivulla oleva uusimmat viestit kohdan jotakin trediä klikkaamalla se heittää kyseisen tredin vanhimpaan viestiin.

Topicin edessä palluraa klikkaamalla ei pääse viimeiseen lukemattomaan viestiin vaan viimeisen käynnin jälkeen ilmestyneeseen viestiin.

Pitäisikö tuon Chatin toimia ihan laakista kun on kirjautunut sisään?

Itselläni ei toimi IE 9:ssä eikä viimeisimmässä Firefoxissa. Tai siis Chat aukeaa ja voin kirjoittaa tekstilootaan, mutta kirjoittamani teksti ei koskaan päädy sinne itse chattiin (ainakaan niin että itse näkisin sen ilmestyvän sinne).

D-Iivil sanoi:
Pitäisikö tuon Chatin toimia ihan laakista kun on kirjautunut sisään?

Itselläni ei toimi IE 9:ssä eikä viimeisimmässä Firefoxissa. Tai siis Chat aukeaa ja voin kirjoittaa tekstilootaan, mutta kirjoittamani teksti ei koskaan päädy sinne itse chattiin (ainakaan niin että itse näkisin sen ilmestyvän sinne).

Pitänee vissiin olla Org:in jäsen, että teksti lähteekin johkin. Peruskäyttäjänä voi vaan stalkata muitten höpinöitä.

iideetee sanoi:
Pitänee vissiin olla Org:in jäsen, että teksti lähteekin johkin. Peruskäyttäjänä voi vaan stalkata muitten höpinöitä.

Jaajaa.. olisi ehkä syytä lisätä yksi
Koodi:
if ($user_is_org_member) {
  echo "$textbox";
} else {
  echo "Sinun on oltava .ORG-jäsen kirjoittaaksesi Chattiin";
}
-lauseke koodiin tuon tekstiboksin näyttämiseen. Eli ei näytettäisi tekstikenttää ellei käyttäjä ole .ORG!-jäsen.

D-Iivil sanoi:
Jaajaa.. olisi ehkä syytä lisätä yksi
Koodi:
if ($user_is_org_member) {
  echo "$textbox";
} else {
  echo "Sinun on oltava .ORG-jäsen kirjoittaaksesi Chattiin";
}
-lauseke koodiin tuon tekstiboksin näyttämiseen. Eli ei näytettäisi tekstikenttää ellei käyttäjä ole .ORG!-jäsen.
Saa kannatusta minulta, ihan turhaan tuo näkyy kun ei saa kommentoitu.

iideetee sanoi:

paskaksi koko sivusto meni uudistun takia :häähää: chatti ei toimi ja muutkin systeemit tuntuu 80-luvun ongelmilta oli sit koneella / kännyllä liikenteessä :blink: ja varsinkin sit jos et oo sisälle logannut :boring:

tuo vähän hämää, kun tulee etusivulle, jossa näkyy oikealla viimeisimmät keskustelut, kun painaa siitä jotain keskustelua, niin joutuu sen keskustelun alkuun ja se voi olla 100sivua pitkä. Parempi olisi joutua sen loppuun. Tämä tietysti ei ole ongelma jos keskustelu on uusi, mutta jos se on vuosia vanha, niin saisi mennä loppuun.

Kivanahan se olis jos se olis kunnollinen, mutta miks sitä pitää sitten käyttää jos se on huono. Tämä sentään toimii kuten pitää.

kysytääs nyt täällä kun ei osunut silmään mistään, mutta miten pystyy muokkaamaan avattaren alapuolella olevan sijainnin?? nykyään siis mulla lukee Sipoo mutta muutin sieltä tuppukylästä vihdoin pois nii pitäisi muokata sitä mut en vain löytänyt mistä sitä voi muokata.. oman osoitteen muutin jo täällä mutta se ei vaikuttanut tuohon näköjään..

terveisin Puusilmäkö?

väizki sanoi:
kysytääs nyt täällä kun ei osunut silmään mistään, mutta miten pystyy muokkaamaan avattaren alapuolella olevan sijainnin?? nykyään siis mulla lukee Sipoo mutta muutin sieltä tuppukylästä vihdoin pois nii pitäisi muokata sitä mut en vain löytänyt mistä sitä voi muokata.. oman osoitteen muutin jo täällä mutta se ei vaikuttanut tuohon näköjään..

terveisin Puusilmäkö?

Klikkaa vaikkapa tuosta omasta viestistäsi omaa nimimerkkiäsi ja katso profiili-kohtaa. Sieltä löytyy muokattavia kohtia mm. location johon voit nykyisen sijaintisi vaihtaa.

Kriisi sanoi:
Klikkaa vaikkapa tuosta omasta viestistäsi omaa nimimerkkiäsi ja katso profiili-kohtaa. Sieltä löytyy muokattavia kohtia mm. location johon voit nykyisen sijaintisi vaihtaa.

Kiitoksia!

Terveisin Puusilmä :)-

Myyntiosiosta sen verran, että onko siellä joku aikaraja ilmoituksille vai miksi kaikki säännöt täyttävät ilmoitukset poistuvat randomisti bittiavaruuteen?

Back