• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jollakin modella ollut oma meiliboksi täynnä, virheilmo ei toistunut kun äsken kokeilin.

Hannula sanoi:
Jollakin modella ollut oma meiliboksi täynnä, virheilmo ei toistunut kun äsken kokeilin.

Iamalla näytti login mukaan olleen boxi jossain vaiheessa täynnä.

Menipä väärään threadiin ensin joten siirretään: yritin muokata profiilia, mutta sain herjan "Käyttäjätunnus sisältää kielletyn merkin."? Kuinkas tämän kanssa pitäisi edetä, kannattaako alkaa vaihtamaan tunnusta vaiko kuinka?

Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen :right:

FF 9.0.1

Medi sanoi:
Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen :right:

FF 9.0.1

Päivitä selaimesi.

RoRo sanoi:
Haku ei taas vaihteeksi anna mitään tuloksia millään hakusanalla.

Toimii kyllä ihan hyvin. (Fire 12.0) Missä olet kun haet? Pitää olla Keskusteluissa, että se hakee keskusteluista...

RoRo sanoi:
Haku ei taas vaihteeksi anna mitään tuloksia millään hakusanalla.
Hakutoiminnoissa on kyllä jotain kummallisuuksia. Hakemalla esim. FJR ei saa yhtään tulosta, mutta kannattaakin lisätä loppuun tähti, siis FJR*, niin johan alkaa hakutuloksia ilmaantua.

Vois ittekin yrittää toistaa jotain hakuongelmaa jos vaan tietäisi, mitä pitää kirjoittaa ja mihin sekä mitä pitää olla valittuna että ongelman saa esiin.

Haku ei huomioi tällä hetkellä alle 4 merkin sanoja johtuen siitä, että viestikanta on isohko ja hakumoottori perin tehotonta sorttia. Hakumoottori on vaihtumassa parempaan jossakin vaiheessa, vaihto on kuulemma vähän isompi homma.

Medi sanoi:

FF 9.0.1

tonttuj sanoi:
Päivitä selaimesi.

Eipä toimi täällä kotonakaan, uusin FireFox käytössä.

RoRo sanoi:
Välillä futaa ja välillä ei, vaikka en koske hakupreferansseihin.

Ikäänkuin itsestään tyhjentää "hakuluokat" kentän kun poistuu hausta. Kun vetelee täpit kaikkiin niin alkaa tuloksia tulla.

Nyt taas toimii ihan normisti ilman mitään kikkailuja, kunhan kirjauduin ja laitoin jotain pitempää hakuun. Ei tässä toimimattomuudessa tunnu olevan mitään yhteistä nimittäjää. Joskus toimii ja joskus ei.

Petri12r sanoi:
Pitäis kaataa sinne hakukoneen moottoriin vähän Delvacia, niin johan alkais toimimaan.

Tai omaan kurkkuun jotain pitkän tauon jälkeen, jos vaikka oikeat ongelmat suurenisivat siihen mittakaavaan ettei haun tökkiminen haittaa yhtään :grin:

Back