Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hannula sanoi:Jollakin modella ollut oma meiliboksi täynnä, virheilmo ei toistunut kun äsken kokeilin.
Medi sanoi:Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen
FF 9.0.1
tonttuj sanoi:Päivitä selaimesi.
RoRo sanoi:Haku ei taas vaihteeksi anna mitään tuloksia millään hakusanalla.
Hakutoiminnoissa on kyllä jotain kummallisuuksia. Hakemalla esim. FJR ei saa yhtään tulosta, mutta kannattaakin lisätä loppuun tähti, siis FJR*, niin johan alkaa hakutuloksia ilmaantua.RoRo sanoi:Haku ei taas vaihteeksi anna mitään tuloksia millään hakusanalla.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/search.php?searchid=291256R1ivattu sanoi:Toimii kyllä ihan hyvin. (Fire 12.0) Missä olet kun haet? Pitää olla Keskusteluissa, että se hakee keskusteluista...
Välillä futaa ja välillä ei, vaikka en koske hakupreferansseihin.RoRo sanoi:
Medi sanoi:Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen
FF 9.0.1
tonttuj sanoi:Päivitä selaimesi.
Medi sanoi:Eipä toimi täällä kotonakaan, uusin FireFox käytössä.
RoRo sanoi:Välillä futaa ja välillä ei, vaikka en koske hakupreferansseihin.
Ikäänkuin itsestään tyhjentää "hakuluokat" kentän kun poistuu hausta. Kun vetelee täpit kaikkiin niin alkaa tuloksia tulla.
Pitäis kaataa sinne hakukoneen moottoriin vähän Delvacia, niin johan alkais toimimaan.RoRo sanoi:Ei tässä toimimattomuudessa tunnu olevan mitään yhteistä nimittäjää. Joskus toimii ja joskus ei.
Medi sanoi:Eipä toimi täällä kotonakaan, uusin FireFox käytössä.
tonttuj sanoi:Mikä versio?
Petri12r sanoi:Pitäis kaataa sinne hakukoneen moottoriin vähän Delvacia, niin johan alkais toimimaan.