ttdriver sanoi:Mulla kyllä on Chromessa... käytössä siis iMac.
Mutta etusivulla ei oo. Etusivusta siis oli kyse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ttdriver sanoi:Mulla kyllä on Chromessa... käytössä siis iMac.
Jayded sanoi:Mutta etusivulla ei oo. Etusivusta siis oli kyse.
Ertzi5 sanoi:Uudistamisen jälkeen mulla näkyy kokoajan että yksityisviestejä olisi kuusi. Sivun yläreunassa siis oikealla, punaisessa neliössä numero 6, se ilmeisesti tarkoittaisi että 6 uutta viestiä. Minulla on niitä orgboxissa tasan yksi ja sekin viime kesältä.
Sinänsä hyvä toiminto, tietää heti jos viestejä jostain tulisi. Saisi se vaan toimia oikein.![]()
SamiN sanoi:katso ettei lähetetyt kansiossa ole merkkaantunut vanhoja viestejä lukemattomiksi. mulla oli käynyt niin.
SamiN sanoi:katso ettei lähetetyt kansiossa ole merkkaantunut vanhoja viestejä lukemattomiksi. mulla oli käynyt niin.

Hannula sanoi:IE7:n punataustaongelma ois fiksattu. Ketkä kyseistä selainta tai IE8:aa käyttää tietämättä ihan tarkalleen miksi (tai vain vanhasta tottumuksesta), suosittelen suuresti siirtymään johonkin vähän modernimpaan selaimeen. Esim. seuraavista voi valita ihan entten tentten -menetelmällä, hyvän saa kummastakin:
Firefox
Chrome
Kyllä vanhojen ja ylipäätään mahdollisimman monien selaimien tukemiseen on pyritty kiinnittämään mahdollisimman paljon huomiota. Esimerkiksi oma duuni IE8 on saanut toimia monin paikoin testiselaimena. Sivusto toimii kuitenkin parhaiten kun käytössä on ajanmukaiset selaimet.JGo sanoi:Jotkut ne saattaa surffata työ- ja vapaa-ajallakin työnantajan tarjoamalla tietokoneella, johon ei käyttäjällä itsellään ole oikeutta mitään softaa ladata eikä päivittää ja selaimet sun muut päättää ihan joku muu kuin käyttäjä itse. Siksipä onkin käyttäjäystävällistä tehdä sivustostaan mahdollisimman monelle selaimelle sopiva.
RoRo sanoi:Joko pian joku kertoo miksi chromella ei voi tallentaa käyttäjätunnusta ja salasanaa ja jos voi niin miten se tehdään. Kirjautumisen muistaa kyllä.