Yudansha sanoi:Allekirjoituksen teksti ei näy?
Muoks. Näkyypi nyt![]()
Muokkaa se oman tilisi asetuksista päälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yudansha sanoi:Allekirjoituksen teksti ei näy?
Muoks. Näkyypi nyt![]()
tonttuj sanoi:Muokkaa se oman tilisi asetuksista päälle.

Robespierre sanoi:Kirjauduin sisään ja pääsin osioille joille pitikin. Olin keskusteluosion etusivulla ja kun painoin yläpalkista etusivu ja tapahtumat nappia (muita en kokeillut) niin sivusto ilmoitti, että en ole enää kirjautuneena. Kuitenkin kun palasin yläpalkista keskusteluosioon olin jälleen kirjautuneena.
E: sama kuvien kohdalla. Kun kirjauduin uudelleen, kauppa ja chat tulivat myös mahdollisiksi. Aiemmin nämä eivät olleet siis mahdollisia (ei edes keskusteluosissa, jossa näkymä väitti minun olevan kirjautuneena.
Valitti ettei tunne nimimerkkiä eikä päästänyt sisään kunnes tajusin tilata salasanan vaihdon!!??![]()
Hallintapaneelin "tilatut ketjut" templatessa jotain häikkää, headeri tulee vasta enstemmäisen ketjun jälkeen
katso liitettä 18

Robespierre sanoi:Kirjauduin sisään ja pääsin osioille joille pitikin. Olin keskusteluosion etusivulla ja kun painoin yläpalkista etusivu ja tapahtumat nappia (muita en kokeillut) niin sivusto ilmoitti, että en ole enää kirjautuneena. Kuitenkin kun palasin yläpalkista keskusteluosioon olin jälleen kirjautuneena.
E: sama kuvien kohdalla. Kun kirjauduin uudelleen, kauppa ja chat tulivat myös mahdollisiksi. Aiemmin nämä eivät olleet siis mahdollisia (ei edes keskusteluosissa, jossa näkymä väitti minun olevan kirjautuneena.
E2: Ei näytä ongelma toistuvan kyllä ihan heti uudestaan, eli lieko ollut mun koneessa ongelma?
Tyhmän ihmisen kysymys, mutta muistitko talentaa? Mulla toi nimittäin toimi ihan ok.
JMH sanoi:Sen verran hahmottelin, että Usertitlen muuttaminen onnistuu vissiin modeilta, muttei muilta. Tämä tosin tuskin kärkipäässä korjauslistalla, ja hyvä niin.
suopo sanoi:Menee vielä pahemmaksi tuo näkymä kun tulee enemmän seurattavia ketjuja
katso liitettä 24
absum sanoi:Pitäisi olla mahdollista myös MotOrg ry:n jäsenille. Jos ei toimi, se on vika joka korjataan kyllä.
Kuitti, laitetaan listalle.

Varmaan joku bugi on vielä että se on asetuksissa kahdessa paikkaa (olisko jostain syystä teemalla ja profiililla omat asetukset)?Bren sanoi:Mulla hävis se hallituslaisten foorumi tuolta salasanalla suojatuista. Jos puuttuu muiltakin, niin no problem, en ota stressiä asiasta.
Ja sit tällainen vähemmän tärkeä: Salasanalla suojattujen foorumien listasta puuttuu niiden valvojien nimet, joilta voi pyytää oikeuksia.

uiop sanoi:Ensimmäiseksi huomasin forumin olevan nykyään mies, kun tuo "pysy sisällä" toiminto ei enään ole olemassa/toimiva.
Tämä aiheutti sitten tällaisen tilanteen.
1. Olin kirjautunut etusivulla sisään omalla tunnuksella
2. Menin lukemaan MP Talli osiota
3. Tuli ajatus ja ongelma mieleen joten päätin avata uuden keskustelun linkistä
4. Sain tämän virheilmoituksen.
5. Menin takaisin MP Talli osiolle, kirjauduin sisään ja onnistuin luomaan ketjun.