• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shyhander sanoi:
Lisää pukkaa :D

Eli tuossa kun muokkaa viestiä, niin vilahtaa selläinen teksti, kun että "Tallennettu automaattisesti", mitä se tarkoittaa?

Meinaan että jos olen muokkaamassa viestiä, niin näkyykö se keskeneräisenä sitten jo muille ENNEN kun mä olen klikannut Tallenna (vai mikä se oli). Ei kai se niin sentään, ei olis kiva sillälailla... :paikallatuulee:

Ei näy muille, se tallentaa sen vaan itsellesi talteen jos vaikka selain kaatuu, tms.

Niimpä niin...

Mikähän siinä vanhassa oli vikana? Selkee ja muutenkin ok.
Mistä löytyy "nappi" vaihda vanhaan näkymään...?

JMH sanoi:
Hei, sellainen kysymys, että onko tässä versiossa mahdollista lisätä avattaren päälle joku hassunhauska teksti?

Samat paskat läpät laitoin profiilissa kohtaan "custom usertitle", mutta ei mitään ei näy.

Tyhmän ihmisen kysymys, mutta muistitko talentaa? Mulla toi nimittäin toimi ihan ok.

ek@ sanoi:
Oranssi tummemmaksi ja fontit paksummaksi, pliiz.

Onko mahdollista saada esimerkiksi profiilin hallintaa valintaa, että samalla kun painaa "Uusimmat viestit", se näyttää viestilistan ja samalla automaattisesti merkkaa kaikki viestit luetuiksi. Seuraavalla kerralla ei olisi samat viestit ruudulla, jollei ole painanut itse "Merkitse kaikki viestit luetuiksi". Kertaalleen luetut viestit on vaan vaaleammalla.

No onhan nuo toisaalta nyt kivasti vierekkäin tuolla ylhäällä, mutta saisiko sen turhan varmistuksen ainakin pois.

Juutana sanoi:
Tyhmän ihmisen kysymys, mutta muistitko talentaa? Mulla toi nimittäin toimi ihan ok.

No perhana, muistin. Yritän sitkeästi uudelleen:thumbup:

No eihän se saatana luonaa :D

Tunnen, että itseilmaisuani rajoitetaan (kauhean kahlitseva fiilis)

Viimeksi muokattu:
JMH sanoi:
Hei, sellainen kysymys, että onko tässä versiossa mahdollista lisätä avattaren päälle joku hassunhauska teksti?

Samat paskat läpät laitoin profiilissa kohtaan "custom usertitle", mutta ei mitään ei näy.

Juutana sanoi:

Ei auta tallennukset ei.

Roope sanoi:
Niimpä niin...

Mikähän siinä vanhassa oli vikana? Selkee ja muutenkin ok.
Mistä löytyy "nappi" vaihda vanhaan näkymään...?

Tää on tätä nykyaikaa, kaikki pitää saada näyttämään pikkasen extreemiltä. (lue, helvetin epäselvää):hanuria:

Ei päässy vanhoilla tunnareilla ja salasanoilla millään sisälle.

Loin uuden...:jippikaijee:

Viimeksi muokattu:
Terve

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö viimeinen sivu jäänyt siirtymättä. Uusi ketjukin näkyy jo aloitetun rinnalle.

Ihan kätevältä vaikuttais toimivuus, mutta tämä väri maailma käy kyllä silmiin pitemmän päälle.:jpstyle:

juhan sanoi:
Terve

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö viimeinen sivu jäänyt siirtymättä. Uusi ketjukin näkyy jo aloitetun rinnalle.

Yhdistin uuden ketjun vanhaan. Jatkakaa siitä. Olisiko viimeisellä sivulla käyty keskustelua vielä siirron jo alettua, joten viimeiset viestit eivät siirtyneet tähän uuteen foorumiin?

absum sanoi:
Mikä oli vanha, tahtoo tutkia miksei päässyt...

Laitettu privaa.

PS. Yudansha voi kirjautua ulos ja sisään, nou problemos. Mutta vanha ei toimi... Tallennetuista salasanoistakin tsekkasin että salasana on oikein. Aiemmin pääsin tuolla wanhallakin sisään.

Viimeksi muokattu:
Ja perskutarallaa vaikka oiskin ongelmaketju niin sanotaan nyt väliin, että mahtavaa poijat. Antiikki saatiin huitsin nevadaan ja loistava tästä tulee. Hyvä tämä on jo nyt, mutta pientä viilausta ja tunkkausta niin sitten on todella jees. :thumbup:

Back