• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pystyykö otsikoiden ja ikonien kokoa muuttamaan. Ne näyttää tällä hetkellä kuin wintoosan handicap asetukset olisi käytössä :)

Joo, nyt nopeesti pari eri templatea foorumin ulkoasulle joista voi sitten valita mieluisansa, mieluusti jotain tummempaa.

PoS, se on toistaiseksi vähän isommassa lukossa kun asiat on vielä vaiheessa, varmaankin tänään saadaan auki.

Paskanjauhanta näkyy nyt vaikken ole kirjautunut sisään, onko tarkoituksellista?

Oranssi teksti on hankalaa lukea. Tummemmat tekstit olis kyllä hyvä! Mustaa pystyy lukemaan valkoisella pohjalla, mutta oranssi ja harmaa käy silmiin pahasti.

Tuonne toisaalle jo mainitsinkin, mutta samaa mieltä monen kanssa tuosta taustaväristä. Liian vaalea kauttaaltaan, jolloin ainakin huonolla näytöllä viestin kehys hukkuu taustaan ja vaikutelma on "mustaa ja harmaata tekstiä valkealla pohjalla". Silmät väsyy pirun nopeesti tuollaiseen.

Mulla ei edelleenkään toiminut vanha salasana, vaan jouduin pyytämään uuden.
Saas nähdä kuinka jatkossa onnistun...:thumbsup:

Semmoisen huomasin, että omaan silmään ainakin viestiketjun ulkoasu "tasapainoistui" kun selaimen asetuksista muutti että "Älä käytä koskaan pienempää fonttia kuin 14". Aiemmin mulla oli fontin kokona 12 ja silloin oli jottenkin sellainen olo että teksti viesteissä on jotenkin liian pientä vaikka se onkin mulle luettavaa.

Taustavärin valkoinen ei mua haittaa, pidän näyttöä sen verran himmeämmällä ettei yleensäkään tasavalkoinen ole liian kirkas. Pöytäkoneilla tota ei ehkä saa säädettyyä niin helposti kuin läppäriltä..

Viimeksi muokattu:
Lisää pukkaa :D

Eli tuossa kun muokkaa viestiä, niin vilahtaa selläinen teksti, kun että "Tallennettu automaattisesti", mitä se tarkoittaa?

Meinaan että jos olen muokkaamassa viestiä, niin näkyykö se keskeneräisenä sitten jo muille ENNEN kun mä olen klikannut Tallenna (vai mikä se oli). Ei kai se niin sentään, ei olis kiva sillälailla... :paikallatuulee:

Pikkujeesiä mulle: Mistä tai miten lisätään kalenteriin uudet tapahtumat kuten esim esim ajokutsut ?
Samoin hymiöosan (lisää) lainike avaa vain blankin sivun.

edit: hymiöasia lienee oman konen ongelma.. nyt ne aukes ku aikansa odotteli :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Kirjautuminen ei onnisu minulla muuten kuin tuolla "pyydä uusi salasana" -toiminnolla.

Ensin en päässyt kirjautumaan.
Päivitin salasanan - samalla jäin kirajutuneeksi.
Kirjauduin ulos - yritin uudestaan sisään - ei onnistu. Käyttäjätunnuksen syöttöruudun reunat muuttuvat punaisiksi, muuta ei tapahdu.

Täytyy varmaankin pysyä krjautuneena.

Hallintapaneelin "tilatut ketjut" templatessa jotain häikkää, headeri tulee vasta enstemmäisen ketjun jälkeen
Noname.jpg

Profiilin muokkaus ei onnistu, väittää sähköpostiosoitteen olevan jo käytössä.

Chatin kello elää pari tuntia perässä. Sitä chat ikkunaa olis kiva, jos sitä pystyisi suurentamaan, kuten sitä kirjoitusikkunaakin.

Onhan tämä paljon modernimpi ulkoasu ja varmaankin tosiaan siellä konepellin alla on monia uusia toimintoja ja ratkaisuja jotka helpottavat asioita jatkossa.

Sellainen "bugi" rapsa mitä moni muukin jo sanonut, värimaailmaa saisi viedä jonkin verran tummempaan suuntaan, viestien tausta taitaa olla ihan puhtaan valkoinen ja on aika rasittava katsella. Minimissään toisin viestien ulkopuolella olevan hieman harmaan taustan viestien taustasävyksi ja sitten tummuutta sinne varsinaisen taustaan sen verran, että siinä on selvä kontrasti taustan ja viestipohjan välillä.

Teemu

Tää on vanhalle miehelle huono uudistus. Värit ja terävyys hanurista, entinen viestiluettelo oli kätevämpi jne. Kun en mikään nörtti ole, niin joku viisaampi jossain vaiheessa varmaan kertoo, mistä tässä on kysymys. Tämä on niin ärsyttävä lukea, että muutaman vuoden jälkeen taidan nyt jättää ainakin suurimmaksi osin väliin.

Inkku sanoi:
Sama mutta lisäten vielä kirkkauden vikalistaan. Ja oon myös nyt tässä jo hyvän tovin yrittäny moista säätömahdollisuutta ettiä mutta laihoin tuloksin.

Mut ei tätä kyllä silmät kestä kattoa, ei...ei ainakaan mulla :(

Samaa mieltä,liian vaalea pohja, rasittaa silmiä.Mutta muutenhan tää on ihan ok vaati totuttelua :)

Kiertotiehuvitus sanoi:
Kirjautuminen ei onnisu minulla muuten kuin tuolla "pyydä uusi salasana" -toiminnolla.

Ensin en päässyt kirjautumaan.
Päivitin salasanan - samalla jäin kirajutuneeksi.
Kirjauduin ulos - yritin uudestaan sisään - ei onnistu. Käyttäjätunnuksen syöttöruudun reunat muuttuvat punaisiksi, muuta ei tapahdu.

Täytyy varmaankin pysyä krjautuneena.

Sama vika.

Back