G
Guest
Guest
Yes....Näyttääkin Magna lähetelleen noita privaviestejä aika suurelle joukolle. (osan tiedän itsenikin mukaan lukien). Alistan muiden moderaattorien harkintaan, onko tuollainen herneiden nenään vetäminen joka käänteessä asianmukaista moderaattoritoimintaa.Minä privaan jos tuntuu, että asia on henkilökohtainen. Oletan ko. kommentin koskevan minua ja kyllä viestin voi julkiseenkin laittaa. Kukin itse päättäköön onko alla oleva viesti piruilua. Asia itsessään on loppuunkäsiteltyJa noista moderaattoreista...mä en ainakaan kaipaa piruilua yksityisesti, niinkuin eräs moderaatori yrittää tehdä.
Sanon mitä mieltä olen asioista täällä avoimella foorumilla.Piste.
Mitään halua jatkaa kiistaa yksityisesti minulla ei ole....Ei edes lisätävää yksityisesti.
Alkuperäinen viesti lähetetty: Touko. 07 2005,08:52:
Moi!
Olet muutaman kerran ottanut kantaa minun viesteihini. En ole aiemmin niinhin kantaa ottanut, mutta jossain vaiheessa liika on liikaa minullakin. Ymmärrän hyvin jos kannanottosi olisivat ko. asiaan liittyviä. Kun Sinä katsot oikeudeksesi ottaa kantaa minuun henkilökohtaisesti eikä esittämiini mielipiteisiin ja jopa neuvot ns. käytöstavoissa niin hakoteillä olet.
Asioista voi aina olla montaakin mieltä ja siinähän ei mitään pahaa ole. Eikä siinäkään, että asioihin otetaan kiivaasti kantaa.
Ja jos henkilökohtaista asiaa on niin fiksu hoitaa sellaiset privaviesteillä.
Kaikesta huolimatta turvallisia ajokilometrejä!
Terveisin Tane
Kawasaki ZL on lukenut viestin.![]()
Piste...
Mun puolest.