Mitä ihmeen SUURTA VAROVAISUUTTA, mistä sitä saa! Millä mitoin sitä myydään! Onko niitä eri kokojakin!Suosittelen SUURTA varovaisuutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ihmeen SUURTA VAROVAISUUTTA, mistä sitä saa! Millä mitoin sitä myydään! Onko niitä eri kokojakin!Suosittelen SUURTA varovaisuutta.
Ihanko tosissaan ajattelit, että ilmaiseksi sinulle lähettelevät vaatteita sovitettavaksi ?Tilasin vaimolle housut, mitat oli mitä oli ja aattelin vaihtaa arvioituun oikeaan kokoon. Postimaksu Saksaan 30 egee ja yllätys oli suuri, kun olivat ihan itse velkoneet lisäksi meikäläisen visalta toisenkin lähetyksen postikulut 15 €. Hintaa tuli housuille ihan kivasti. Eniten v...aa että vaimo pääsi TAAS toteamaan: mitä minä sanoin.
Oli sitten tasan viimeiset postivaatteet sakemanneilta, jotain härpäkkeitä saatan vielä tilata tai sitten en.
sanoi:Return parts
Germany:
A completed return sticker is enclosed with our packages. If something's not quite right, affix the sticker to the package, hand it in to your post office, and that's it.
Of course, we will pay the return postage within Germany.
Austria:
Customers in Austria only pay for the cost of postage to our Austrian postal depot. We then assume the postage costs to Germany.
No costs, no red tape!
Another Countries:
We only accept "franked " shipments from abroad; that is, the sender must pay for postage!
Ei tule, samaa EU:ta ollaan.Tuleekos jos Luisilta tilaa niin jotain muita maksuja muutaku tavaran hinta ja lähetys kulut??? jotain tulli jne jne maksuja?? Kuli ku oon ni en tiärä![]()
Kiitoksi vaa iha kauhiasti.Ei tule, samaa EU:ta ollaan.Tuleekos jos Luisilta tilaa niin jotain muita maksuja muutaku tavaran hinta ja lähetys kulut??? jotain tulli jne jne maksuja?? Kuli ku oon ni en tiärä![]()
Aivan sama pätee nettikauppaan kun selailee vanhoja ja nykyisiä kuvastoja.Käytiin viime viikolla Louisin Gigamarketissa. Ovat nostaneet hintojaan aika reilusti siitä, kun pari vuotta sitten kävin vastaavassa puljussa.![]()