• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uskaltaakohan sitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rade
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitänee täällä vielä kehua takuuhuollon toimintaa.
Schuberth C3:n Saksan-matka kesti alle kolme viikkoa ja lähetyskulut luonnollisesti hyvitettiin. Joku pahoittelukirjekin tuli mukana kun olivat näin epäkuranttia kamaa myyneet että piti ihan korjattavaksi takaisin lähettää.
Suomen maahantuojan kautta Schuberthien korjaukset kestävät useamman kuukauden.

laitetaas omat (samat) kommentit jonon jatkoksi
useemmankin kerran oon tilannut louisilta eikä homma oo kertaakaan pykinyt pienimmältäkään yksityiskohdaltaan

Tilasin vaimolle housut, mitat oli mitä oli ja aattelin vaihtaa arvioituun oikeaan kokoon. Postimaksu Saksaan 30 egee ja yllätys oli suuri, kun olivat ihan itse velkoneet lisäksi meikäläisen visalta toisenkin lähetyksen postikulut 15 €. Hintaa tuli housuille ihan kivasti. Eniten v...aa että vaimo pääsi TAAS toteamaan: mitä minä sanoin.
Oli sitten tasan viimeiset postivaatteet sakemanneilta, jotain härpäkkeitä saatan vielä tilata tai sitten en.

Hyvin ja nopeasti onnistui tilaus. 6.1 tilasin ja 14.1 olikin jo tavarat kotona.
Hieman arvelutti alkuun tilata kengät ja pari vaatetta sovittamatta mutta hyvin näköjään piti liikkeen kokotaulukko kutinsa.
Kengät ja rätit olivat juuri oikean kokoiset.
Tullee tilailtua jatkossakin
smile_org.gif

Tilasin vaimolle housut, mitat oli mitä oli ja aattelin vaihtaa arvioituun oikeaan kokoon. Postimaksu Saksaan 30 egee ja yllätys oli suuri, kun olivat ihan itse velkoneet lisäksi meikäläisen visalta toisenkin lähetyksen postikulut 15 €. Hintaa tuli housuille ihan kivasti. Eniten v...aa että vaimo pääsi TAAS toteamaan: mitä minä sanoin.
Oli sitten tasan viimeiset postivaatteet sakemanneilta, jotain härpäkkeitä saatan vielä tilata tai sitten en.
Ihanko tosissaan ajattelit, että ilmaiseksi sinulle lähettelevät vaatteita sovitettavaksi ?
wink.gif

MItes tuonne Louisille palautetaan, onko muka niin että ite pitää maksaa postit jos palauttaa viallisen tuotteen? Saapuneen eturattaan yks hammas ja ... "kolo" on työstettu persiilleen.

MEinaan vaan... Postin laskukoneella tuo paketin lähettäminen saksaan maksaa 25,15€
062802jumpie_prv.gif

halvemmaksi tulee hakea ratas pirkkalasta..?

Edit: Jaa eiko, kirjeenähän tuo menee reilulla kolmella eurolla!

sanoi:
Return parts
Germany:
A completed return sticker is enclosed with our packages. If something's not quite right, affix the sticker to the package, hand it in to your post office, and that's it.
Of course, we will pay the return postage within Germany.

Austria:
Customers in Austria only pay for the cost of postage to our Austrian postal depot. We then assume the postage costs to Germany.
No costs, no red tape!

Another Countries:
We only accept "franked " shipments from abroad; that is, the sender must pay for postage!

Uskaltaahan sitä. Itse jouduin vaihtamaan kokoa, mutta sumplin palatuksen niin, etten minä tai Louis joutunut sitä maksamaan (pienrikollista). Uuden paketin postin sitten maksoin, eli 10 € tuli showlle lisähintaa
smile_org.gif

Mä olen Louisilta tilannut ja hyvin toimi kohdallani. Menestyksellisesti olen tilaillut masterilla tavaraa myös HondaofBournemouth.uk, paljon puhutusta FC-Motosta, Ebaystä, renkaat Saksasta en muista nyt nimeä.
Mutta yleisesti ottaen; joko mulla mahdottoman hyvä tuuri tai
sitten nettishoppailua voi yleisesti ottaen pitää turvallisena.

Tuleekos jos Luisilta tilaa niin jotain muita maksuja muutaku tavaran hinta ja lähetys kulut??? jotain tulli jne jne maksuja?? Kuli ku oon ni en tiärä
nixweiss.gif

Schubin C3 tuli Louisilta viikossa, mukana jonkun sikäläisen pyörälehden numero. Laatikkohan oli aika iso joten kympin verran tuli postituskuluja kun lähetti sen toi kotiovelle = halpaa vrt suomen postilaitos.

Tilasin kamat 6.6, 14.6 jättivät paketin DHL:lle ja tänään 20.6 9.30 toi POSTI paketin ovelle...

Vähän oon pettynyt tohon tilausaikaan (nojoo sesonki päällä), onneksi tuli kuitenkin kaikki mitä piti.

Ainakin meikäläisen tapauksessa kannatti tilata kokoa suuremmat vermeet, kun tilaa Pro Bikerin tuotteita.

Käytiin viime viikolla Louisin Gigamarketissa. Ovat nostaneet hintojaan aika reilusti siitä, kun pari vuotta sitten kävin vastaavassa puljussa
sad_orig.gif
.

Miten Louisilla menee noi koot? Pitääkö nettisaitin kokojen mitat yhtään paikkaansa vai onko ihan puuta heinää...

Nahkapukua olisin tilaamassa??? Kokoa 58?

oiskos jollain kokemuksia?

sielä on koko taulukko, mittoja eri vartalon osista kohdasta A kohtaan E.

Itsellä tosiaan Probikerin tuotteissa otin varmuudeksi koko suuremmat, ja tuli sopivat.

Back