Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ex omistajana uskallan suositella Apriliaa kyllä. Myynti / vaihto ei liittynyt merkkiin mitenkään.Mielenkiintoista huomata, että harva Aprilian omistaja suoraan uskaltaa suositella. Onko tämä sitten sitä oman onnenkätkemistä vai mitä?
Joo. Itekään en suosittele. Mitä nyt tuli todettua, että Tuono on mulle se numero uno. Nyt, aina ja iankaikkisesti. Aamen.Ex omistajana uskallan suositella Apriliaa kyllä. Myynti / vaihto ei liittynyt merkkiin mitenkään.Mielenkiintoista huomata, että harva Aprilian omistaja suoraan uskaltaa suositella. Onko tämä sitten sitä oman onnenkätkemistä vai mitä?
Sopii mullekin. Ei tee mieli vaihtaa vaikka tekisikin mieli. Onneksi ei teeMä oon edeleen sitä mieltä, että kaikki Apriliat ja Ducatit on ihan paskoja. Sopii mulle, että niiden hinta romahtaa 2-3v puoleen![]()
Ei. Nyt on Yammupäivä - vai sittenkin Yä...Eihän nyt ollu aprillipäivä? eihän?
Onnen kätkemistä tai ei, mutta minä olen ollut ainakin tyytyväinen ennakkoluulottomaan valintaani, kun Aprilian ostin. Varmaan sillä Yamahallakin kurvailee, mutta se ei erotu massasta.Mielenkiintoista huomata, että harva Aprilian omistaja suoraan uskaltaa suositella. Onko tämä sitten sitä oman onnenkätkemistä vai mitä?