Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän se keulan jousi niin jäykkä ole. Ja minne sen puristimen laittaisitOn suht takapuolesta, jollei saa tuota jousenpuristustyökalua hankittua tai tehtyä. Riippuu vähän kuitenkin keulasta. Kaverin melkein vaatii jokatapauksessa.
Workshop manualista on kyllä suuri hyöty.
Joo! Ton määkin haluan nähdä kun noin näppärästi esim. kilosen jousen puristaa yhdellä kädellä kasaan ja laittaa lenkkiavaimen pysyvästi paikalleen. Ja kasaa teleskoopin kanssa onnistuneesti niin!Noissa WP:n vietereiden vaihto-ohjeissa, mitä paketissa aina tulee, mallisuoritus tehdään ihan normaalilla lenkkiavaimella. Ukko painaa jousta käsin ja tyrkkää lenkkiavaimen väliin.
http://www.wpsuspension.com/service/proline.pdf
Äkkiähän sellaisen hieman tukevamman hahlollisen työkalunkin jostain rosterilevyn palasesta rälläköi.
Jos sillä on vaan ruista ranteessa?Ton määkin haluan nähdä kun noin näppärästi esim. kilosen jousen puristaa yhdellä kädellä kasaan ja laittaa lenkkiavaimen pysyvästi paikalleen. Ja kasaa teleskoopin kanssa onnistuneesti niin!
Lienee munkin mentävä puntille toviks tai pariks sit!Jos sillä on vaan ruista ranteessa?Ton määkin haluan nähdä kun noin näppärästi esim. kilosen jousen puristaa yhdellä kädellä kasaan ja laittaa lenkkiavaimen pysyvästi paikalleen. Ja kasaa teleskoopin kanssa onnistuneesti niin!Joo, voipi olla paree olla kaveri apuna ja kunnon kalut.![]()
Itse olen aina suosiolla raijannut irtopumput Gustafsson Racingille tms. jousipajalle. Ei se perushuolto kuitenkaan paljoa maksa ja ei tule sitten murjottua mitään paskaksi.
Mitäs muuten kustantaa tuollainen etupumppujen huolto?Itse olen aina suosiolla raijannut irtopumput Gustafsson Racingille tms. jousipajalle. Ei se perushuolto kuitenkaan paljoa maksa ja ei tule sitten murjottua mitään paskaksi.
Kaikki löysälle ensin ja vasta sitten punnertamaan.... Ei se jousi ole niin tiukalla löysimmällä asetuksella...JP_445, mikäs sulla oli taikana tuossa että homma meni noin helposti? Veivasit vain preloadit niin löysälle kuin menee ennen korkin avausta?
Sama määrä sitä jousta tarttee puristaa esijännityksestä riippumati jotta ruodon katkasu kohta sen alta/takaa löytyy...Kaikki löysälle ensin ja vasta sitten punnertamaan.... Ei se jousi ole niin tiukalla löysimmällä asetuksella...JP_445, mikäs sulla oli taikana tuossa että homma meni noin helposti? Veivasit vain preloadit niin löysälle kuin menee ennen korkin avausta?
Enempi sykologinen merkitys, mutta silti ei se vakio jousi ole kilonen eikä sitä tarvii puristaa täysin kasaan. Joten höpö ettei sitä voisi ilman erikoistyökaluja purkaa... Ainut mikä voi hidastaa purkamista on kevyesti tehtaalla liimatut kierteet... Tai jos joku juuba sen on aiemmin käyttänyt auki ja laittanyt liian tiukkaan ne kiinni (liki kierteen leikkaamis kireyteen)... Muuten ne ei mitään ihmeellisiä ole... Jos itse purkaa niin muistaa vain että löysyttää hieman niitä yläkorkkeja ennen putkien irroitusta kolmioista ja alapään pultille tarvii kunnollisen kuusiokolon ja jos huono tuuri niin voi tarvita mutterimopoa siihen alapäähän... Muuten pärjää kyllä...Sama määrä sitä jousta tarttee puristaa esijännityksestä riippumati jotta ruodon katkasu kohta sen alta/takaa löytyy...Kaikki löysälle ensin ja vasta sitten punnertamaan.... Ei se jousi ole niin tiukalla löysimmällä asetuksella...JP_445, mikäs sulla oli taikana tuossa että homma meni noin helposti? Veivasit vain preloadit niin löysälle kuin menee ennen korkin avausta?![]()