Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan sama juttu täällä,ihmettelenkin kuinka hyvin se kestää se vilkunpalautusnappi kun sitä tulee raiskattua ihan liikaaTää on yksi niistä yltiöneuroottisuuden hyvistä puolista, mulla on tapana vähän väliä näpytellä vilkkukatkasijaa, ja testata takintaskujen vetskareita, ettei puhelin ja lompsa pääse tippumaan...![]()
JouJuu, kyllä sitä nappulaa tulee näppäiltyä, etenkin sivutieltä tulossa olevien autojen ootellessa risteyksessä .......Tää on yksi niistä yltiöneuroottisuuden hyvistä puolista, mulla on tapana vähän väliä näpytellä vilkkukatkasijaa, ja testata takintaskujen vetskareita, ettei puhelin ja lompsa pääse tippumaan...![]()
Jepp,ja kun sen bemun käyttää kaupunkiajossa niin ei tarvii kun kerran painaa,sitten menee suorat ja risteykset suht pitkä matka vilkku päälläHD:ssa on ja Bemussakin taitaa olla automaattipalautus.
Ei oo Bemusta kokemuksia, HD:n vilkutin tuntuu menevän pois kun seuraavan kerran vaihtaa isommalle tai kallistuksen jälkeen pyörä palutuu seuraavan kerran pystyyn tai sitten jonkin metrimäärän jälkeen (joka on iso).Jepp,ja kun sen bemun käyttää kaupunkiajossa niin ei tarvii kun kerran painaa,sitten menee suorat ja risteykset suht pitkä matka vilkku päälläHD:ssa on ja Bemussakin taitaa olla automaattipalautus.![]()
No ei nyt liioitella. Lainaus F800ST:n käyttäjän käsikirjasta:Jepp,ja kun sen bemun käyttää kaupunkiajossa niin ei tarvii kun kerran painaa,sitten menee suorat ja risteykset suht pitkä matka vilkku päälläHD:ssa on ja Bemussakin taitaa olla automaattipalautus.![]()
En muista millon ois jääny päälle, liekkö dementiaa vai mitä, mutta tulee sitä katkaisijaa paineltua välillä risteyksen jälkeen useamman kertaa ja vilkaistua vielä "kojelautaa", ettei siellä oo mitään "diskovaloja" päällä.Tää on yksi niistä yltiöneuroottisuuden hyvistä puolista, mulla on tapana vähän väliä näpytellä vilkkukatkasijaa, ja testata takintaskujen vetskareita, ettei puhelin ja lompsa pääse tippumaan...![]()