• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Unelmieni mp olis tää:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alter ego
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hyde-harrier-2.jpg

Hyde Harrier by Britalmoto. Sou hot.  
inlove.gif

Juttua ja kuvia http://www.bikeexif.com/hyde-harrier

Tähän mennessä paras. Saisko vielä kilvillä?
Saisi tuollaisen muuten nykyään kilpiinkin. Voin kertoa lisää vaikka privalla, jos meinaat alkaa projektiin
wink.gif
[/QUOTE]
Kiitos kiitos. Ei oo rahhoo, enkä ole myöskään kuolemansairas, joten projekti vähintään siirtynee.

Toisaalta, olis se vaan kiva täräyttää vaikka nakkarille tollasella. Kone laulais 20 000 rpm. Miltähän kierroksilta se konstaapeli muuten suorittais sen melumittauksen.

K5 kilogixxeri vaikka onhan tuo nykyinen K2:nenkin jo aika lähellä täydellisyyttä....

Eikö oikeasti ketään ole tyytyväinen omaan kalustoonsa. Mulla oma vuosikymmenen kestänyt unelma täytty vasta tänä kesänä ja sen olen ajatellut pitää...

ainoa mitä tuossa kuvassa on vikana on takalaukku teline, mutta se oli tuolla reissulla pakollinen lisä  
062802moto_prv.gif

IMAG0209.jpg

nimenomaan, jos unelmapyörät on monilla noinkin kohtuuhintaisia, niin miksi että aja niillä?

Eikö oikeasti ketään ole tyytyväinen omaan kalustoonsa. Mulla oma vuosikymmenen kestänyt unelma täytty vasta tänä kesänä ja sen olen ajatellut pitää...
Tässähän kyseltiin unelmapyörää ja kyllähän haaveita pitää aina olla, mutta ei jostain muusta pyörästä haaveileminen välttämättä tarkoita, että olisi tyytymätön siihen mikä on alla juuri tällä hetkellä. Se on vähän niinkuin aikansa kutakin, eli kyllä ne käyttötarpeet / haaveet pyörän suhteen muuttuu useimmiten aina ajan myötä, eli esimerkiksi omalla kohdalla tämmönen katettu pyörä oli 2v sitten ainut vaihtoehto ja nyt on selvää, että seuraava on B-kingin kaltainen nakupyörä. Ja sen jälkeen voi sitten taas olla muovipäällysteinen tai joku muu, näin se menee...

Niin itellä on kyllä toi unelma alla  
smile_org.gif
... jos sen vielä sais turbotettuna  
bowdown.gif
no ehkäpä sekin toteutuu...
062802jumpie_prv.gif
Tykkään vaan mieluummin kierroksilla ajettavasta...kuin kilosen väännöstä

Jos tuohon nykyiseen vähän lisää kuutioita ja pari ärrää mallimerkintään...

rallye6601119976093.jpg

Eikä tuon vuosimallikaan kanssa niin tarkkaa ole, uudemmatkin kelpaisi
tounge.gif

Viissatanen GP-pyörä olisi kiva. Vaikkapa NSR500
Tähän mennessä paras. Saisko vielä kilvillä?
Saisi tuollaisen muuten nykyään kilpiinkin. Voin kertoa lisää vaikka privalla, jos meinaat alkaa projektiin
wink.gif
meinaatko tässä kohti NSR500 v-twiniä vai nelipyttyistä (mm. Doohan ja Rossihan ajoivat nelipyttyisellä)?

Twiniä Honda valmisti aikanaan privaattitiimeillekin, niitä saattaisi rahamiehet jostain vaikka vielä löytääkin. Varaosien kanssa voisi silti olla haasteellista
wink.gif

ducati desmosedici rr, siinä se olisi jos valita saisi...

ducati-desmosedici-rr-front.jpg
Hyvä tavaton miten kaunis! Katsokaa tuota punaisen sävyä... Ei mikään tavan.omainen joulunpunainen.
Mistähän sais tietää värikoodin... Vois saada seuraava pyöräni tuon värin sillä tuohon mopoon mulla ei tule olemaan varaa mut jos ees värin saisi  
inlove.gif
Katsoin Desmosedicin värit ohjekirjasta:
red Marlboro pal 926 D 399 Palini, clear 228.880 PPG

Minulla on siis puna-valkoinen team-malli. En ole varma ovatko molemmat punaiset samoja Desmosedicissä team ja kokopunainen, mutta ainakin puna-valkoisessa mallissa punainen on selvästi oranssimpi punainen kuin Ducatin yleisempi väri, joka on 473.101 PPG.
Normaalia Ducatin väriä saa useasta paikasta Suomesta, mm. Vantaalla lähellä lentokenttää on autotarvike/maaliliike, joka tekee PPG:n sävyjä. Tuo Desmosedicin värin koodi näyttää kyllä vähän oudolle, mutta lakka on sama kaikilla.

Back