Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisi tuollaisen muuten nykyään kilpiinkin. Voin kertoa lisää vaikka privalla, jos meinaat alkaa projektiinTähän mennessä paras. Saisko vielä kilvillä?
Hyvä tavaton miten kaunis! Katsokaa tuota punaisen sävyä... Ei mikään tavan.omainen joulunpunainen.ducati desmosedici rr, siinä se olisi jos valita saisi...
![]()
Tässähän kyseltiin unelmapyörää ja kyllähän haaveita pitää aina olla, mutta ei jostain muusta pyörästä haaveileminen välttämättä tarkoita, että olisi tyytymätön siihen mikä on alla juuri tällä hetkellä. Se on vähän niinkuin aikansa kutakin, eli kyllä ne käyttötarpeet / haaveet pyörän suhteen muuttuu useimmiten aina ajan myötä, eli esimerkiksi omalla kohdalla tämmönen katettu pyörä oli 2v sitten ainut vaihtoehto ja nyt on selvää, että seuraava on B-kingin kaltainen nakupyörä. Ja sen jälkeen voi sitten taas olla muovipäällysteinen tai joku muu, näin se menee...Eikö oikeasti ketään ole tyytyväinen omaan kalustoonsa. Mulla oma vuosikymmenen kestänyt unelma täytty vasta tänä kesänä ja sen olen ajatellut pitää...
meinaatko tässä kohti NSR500 v-twiniä vai nelipyttyistä (mm. Doohan ja Rossihan ajoivat nelipyttyisellä)?Saisi tuollaisen muuten nykyään kilpiinkin. Voin kertoa lisää vaikka privalla, jos meinaat alkaa projektiinTähän mennessä paras. Saisko vielä kilvillä?Viissatanen GP-pyörä olisi kiva. Vaikkapa NSR500![]()
Katsoin Desmosedicin värit ohjekirjasta:Hyvä tavaton miten kaunis! Katsokaa tuota punaisen sävyä... Ei mikään tavan.omainen joulunpunainen.ducati desmosedici rr, siinä se olisi jos valita saisi...
![]()
Mistähän sais tietää värikoodin... Vois saada seuraava pyöräni tuon värin sillä tuohon mopoon mulla ei tule olemaan varaa mut jos ees värin saisi![]()
No jos totta puhutaan niin en tiedä huomaisinko sokkotestissä eroa oman ja unelmapyörän välillä, mutta unelmia pitää olla. Tosin mitään kohtuuhintaista tuossa HP2 Sportissa ei ole.nimenomaan, jos unelmapyörät on monilla noinkin kohtuuhintaisia, niin miksi että aja niillä?