Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Paskapuhetta!!!Luhyesti ja yksinkertaisesti: Sama juttu pyörissä.
Olet oikeassa! Lyhyen ja ytimekkään viestisi jälkeen luin alkuperäisen kysymyksen uudelleen ja huomasin kiireessä lukeneeni/ymmärtäneeni tuon ihan väärin... Eli käännän takkini ja olen samaa mieltä kanssasiLyhyesti ja ytimekkäästi: Paskapuhetta!!!Luhyesti ja yksinkertaisesti: Sama juttu pyörissä.
Mutta jos en hirveästi ole väärässä niin 6kk vanhan pyörän jos hakee ulkomailta niin esim. tehdastakuitahan ei ole??Ostin 6 kuukautta vanhan pyörän Saksasta (BMW K1200GT) kaikilla tehdaslisävarusteilla. Mopo maksoi kaikkien kulujen jälkeen (verot, rekisteröinti, tuonti...) n. 7 000 euroa vähemmän kuin uusi vastaava mopo Suomessa. Käytettyjä vastaavia ei ostohekellä Suomessa ollut myynnissä, siksi vertaus uuteen.
Koska pidän pyörää varmaankin 5-10 vuotta, mielestäni ulkomailta se mopo kannattaa ostaa.
Olet oikeassa! Lyhyen ja ytimekkään viestisi jälkeen luin alkuperäisen kysymyksen uudelleen ja huomasin kiireessä lukeneeni/ymmärtäneeni tuon ihan väärin... Eli käännän takkini ja olen samaa mieltä kanssasiLyhyesti ja ytimekkäästi: Paskapuhetta!!!Luhyesti ja yksinkertaisesti: Sama juttu pyörissä.![]()
Suomenkielisen huolto- ja omistajan käsikirjan saa tilattua merkkiliikkeen/huollon kautta, maksaa muistaakseni noin 20 euroa.Ainoa huono puoli on saksankieliset huolto- ja käsikirjat.(onneksi auttava saksankieli). En kyllä ole BMW:ltä suomenkielisiä kysynytkään. Voisihan ne sieltä pientä maksua vastaan saadakin (kokemuksia?)
Ai, en tiennytkään että BMW tekee pyöriä Suomessa. Luulin että ne kaikki tulee Saksasta... :
Minä olisin kysynyt. Mutta en ole ostanut pyörää moneen vuoteen.Eikä edellistä pyörää myydessä edes kukaan kysynyt onko pyörä "saksasta tuotu"
Kyllä vaihtoarvon määritys vaihtelee Suomessa edelleen voimakkaasti sen mukaan onko pyörä Saksan tuonti vai saksantuonti. Jotkut kauppiaat ei edelleenkään jostain syystä edes ota vaihdokkia jos se on Saksasta tuotu. Vaikka kuinka sanois että kaikki BMW:t ne on Saksasta tuotu.Pellossa on bemaritehdas![]()
![]()