Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
M3:nen on ihan ok rengas mutta kesto on aika huono. Mulla kesti busassa peräti 3500km takana!!Seuraavat gummit on Metzlerin M3:set. Saksanmaalta tilasin. Kokemusta tähän asti Pirellin Diablosta ja Stradasta eikä kummastakaan pahaa sanottavaa. Strada kun pitkälti sama kuin Z6. Dunlopin Sportmaxit kanssa tutut. Aivan pashat...![]()
Pidättekö (Milleissä / Tuonoissa) ihan tuota suosituspainetta 2,3/2,5 etu/taka vaiko enemmän? Olen aikani hämmästellyt tuota etupaineen suosituksen pienuutta verrattuna muihin pyöriin.
Hyvin oot Jopi venyttänyt takasellaPidättekö (Milleissä / Tuonoissa) ihan tuota suosituspainetta 2,3/2,5 etu/taka vaiko enemmän? Olen aikani hämmästellyt tuota etupaineen suosituksen pienuutta verrattuna muihin pyöriin.
Olen pitänyt 2,3 edessä 2,6 takana niin vanha- kuin uuskoppasessakin. Renkaina Pirelli Supercorsa Prot tai Metzelerin Racetecit/Rennsportit.
Tasaisesti kuluu kadullakin, etunen kestää katuajoa toistakytä tonnia, takanen on kestänyt 7000-8000 katuajoa.