Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyörän hankkimista on vaikea pelkillä järki-faktoilla perustella, joten täytyy toi hankintaki tehdä viimekädessä fiilispohjalta 
McStadey sanoi:Kyllä se Breva ainakin mun silmään ihan tyylikkäältä näyttää, en oo kyllä lähempää tuttavuutta tehny joten sekin varmaan selviää vasta kun pääsee hiplailemaan. Enempi mun makuun kuitenkin kuin tuo V11. Griso on kyllä magee kanssa, nettimotossa olis yks oranssinakin, mutta budjetti alkaa venyä kyllä. V7 on kans hieno mut niin ois bonnevillekin mut kohtuuhintasia ei kauheesti oo myynnissä.
Noita T-Bird sportteja näkyy olevan kahdella eri putki-setupilla, onko ihan tehtaalta noin? Ite kyllä tykkään enempi tosta mis o putket molemmil puolil.
Kyllähän näitä vaihtoehtoja näyttää löytyvän, ei toi Bemu ja Yamahakaan oo poissuljettuja, monstereidenkin hintoja oon vähän tsekkaillu. Pitää vaan päästä istumaan, että tietää mikä tuntuu parhaaltaPyörän hankkimista on vaikea pelkillä järki-faktoilla perustella, joten täytyy toi hankintaki tehdä viimekädessä fiilispohjalta
Vähän ton Brevan/V7:n kone vaikuttaa pientehoselta paperilla, mutta ei kai noita niillä teknisillä tiedoilla ajeta...
) ja olen tyytyväinen. Ostin sikana säkissä koska oli niin minun pyörä kun sen näin. Yksi asia, mikä T-bird 900 pyörää, varmasti siis koskee myös niin sport, kuin normia, on se että noita ns. viripalikoita ei juurikaan ole. Ja monet varaosatkin on ulkomailta tilattavia. (Monet osat tietenkin yhteensopivia muiden merkkien kanssa, mutta se vaatii jo vähän salapoliisityötä). Bonneville, spede jne sarjoissa triumph on jo "panostanut" tähän asiaan ja nehän ovatkin vielä suht tuoreita malleja. Rahamies tietenkin selviää tästäkin viemällä pyörän vaikka yamaha-centeriin ja hakee sen sitten soiton jälkeen pois. Miettisin tässä sinuna myöskin tätä puolta, kun pyörää valitset. omalleni teen useimmat huollot yms itse, joten ebayt ja muut sivustot rupeaa olemaan tutut. Triumphin Forumit (suomi ja ulkomaan RAT) on ihan hyvät, mistä löytyy hyvin apua, moneen ongelmaan, kuten tämäkin sivusto (varmasti näin myös Guzzilla). Itse en siis vaihtaisi pois (jää varmaan talliin vaikka toisen hankkisin) vaikka tehokkaammalla pääsisi ja japanilaisiin löytyy osaa joka liikkeestä.
Brevasta mieleen jäi lisäksi kapea tanko, sais olla leveämpikin. Koeajamaan ois mieli tehny vaan ei tuo talvi ota loppuakseen...
Onnittelut. Sitten vaan maltilla liikenteeseen ja nauttimaan uudesta pyörästä.McStadey sanoi:Näinhän siinä kävi että tein kaupat punaisesta pikkubrevasta... Pari viikkoa menee bike worldissä luovutushulltoa ootellessa, kai sen kestää?

rimpjar sanoi:onnittelut kanssa laatupyörän hankinnasta
N1nde sanoi:En vaan voi ymmärtää otsikkoa, onko tarkoitus ostaa semmonen pyörä mitä muut haluaa. Eiköhän se pyörä oo ihan henkilökohtainen juttu.