• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tyylikäs ensipyörä hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja McStadey
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
V11 sport on ainoa jota voi pitää tyylikkäänä. Tai griso. Motoguzzin suunnitteluosastolla on oltava todella levottomia jätkiä töissä. Ne onnistuu aina concepti yms pyörissä. Siinä customissa ja mgs yms. Mutta tuotantoon menee aivan eri mallit.

Niin, miksei tuosta hyvästä vaihtoehdosta, ole kukaan muu tajunnut mainita ( siis en itsekään, vaikka sellainenkin on ollut käytössä ).

Kyllä se Breva ainakin mun silmään ihan tyylikkäältä näyttää, en oo kyllä lähempää tuttavuutta tehny joten sekin varmaan selviää vasta kun pääsee hiplailemaan. Enempi mun makuun kuitenkin kuin tuo V11. Griso on kyllä magee kanssa, nettimotossa olis yks oranssinakin, mutta budjetti alkaa venyä kyllä. V7 on kans hieno mut niin ois bonnevillekin mut kohtuuhintasia ei kauheesti oo myynnissä.
Noita T-Bird sportteja näkyy olevan kahdella eri putki-setupilla, onko ihan tehtaalta noin? Ite kyllä tykkään enempi tosta mis o putket molemmil puolil.
Kyllähän näitä vaihtoehtoja näyttää löytyvän, ei toi Bemu ja Yamahakaan oo poissuljettuja, monstereidenkin hintoja oon vähän tsekkaillu. Pitää vaan päästä istumaan, että tietää mikä tuntuu parhaalta:orgmp: Pyörän hankkimista on vaikea pelkillä järki-faktoilla perustella, joten täytyy toi hankintaki tehdä viimekädessä fiilispohjalta :orgmp3:
Vähän ton Brevan/V7:n kone vaikuttaa pientehoselta paperilla, mutta ei kai noita niillä teknisillä tiedoilla ajeta...

McStadey sanoi:
Kyllä se Breva ainakin mun silmään ihan tyylikkäältä näyttää, en oo kyllä lähempää tuttavuutta tehny joten sekin varmaan selviää vasta kun pääsee hiplailemaan. Enempi mun makuun kuitenkin kuin tuo V11. Griso on kyllä magee kanssa, nettimotossa olis yks oranssinakin, mutta budjetti alkaa venyä kyllä. V7 on kans hieno mut niin ois bonnevillekin mut kohtuuhintasia ei kauheesti oo myynnissä.
Noita T-Bird sportteja näkyy olevan kahdella eri putki-setupilla, onko ihan tehtaalta noin? Ite kyllä tykkään enempi tosta mis o putket molemmil puolil.
Kyllähän näitä vaihtoehtoja näyttää löytyvän, ei toi Bemu ja Yamahakaan oo poissuljettuja, monstereidenkin hintoja oon vähän tsekkaillu. Pitää vaan päästä istumaan, että tietää mikä tuntuu parhaalta:orgmp: Pyörän hankkimista on vaikea pelkillä järki-faktoilla perustella, joten täytyy toi hankintaki tehdä viimekädessä fiilispohjalta :orgmp3:
Vähän ton Brevan/V7:n kone vaikuttaa pientehoselta paperilla, mutta ei kai noita niillä teknisillä tiedoilla ajeta...

Sporteja tehtiin ihan tehtaalta kahdella eri putki setupilla. Tuo missä on kaksi samalla puolella on vanhempaa mallia ja molemminpuolin on 2003 ja 2004 mallit. Aiemmin oli puhetta tuosta värityksestä. Oranssi-musta on 2003. 2004 on kelta-musta. Ja niin oli myös 1998/-99, mutta värit oli käänteiset ja nuo putket paljastaa loput, mikäli alkuperäiset. Mulla on siis itsellä tuo 2003 oranssi-musta sport (tusinaväritys :;): ) ja olen tyytyväinen. Ostin sikana säkissä koska oli niin minun pyörä kun sen näin. Yksi asia, mikä T-bird 900 pyörää, varmasti siis koskee myös niin sport, kuin normia, on se että noita ns. viripalikoita ei juurikaan ole. Ja monet varaosatkin on ulkomailta tilattavia. (Monet osat tietenkin yhteensopivia muiden merkkien kanssa, mutta se vaatii jo vähän salapoliisityötä). Bonneville, spede jne sarjoissa triumph on jo "panostanut" tähän asiaan ja nehän ovatkin vielä suht tuoreita malleja. Rahamies tietenkin selviää tästäkin viemällä pyörän vaikka yamaha-centeriin ja hakee sen sitten soiton jälkeen pois. Miettisin tässä sinuna myöskin tätä puolta, kun pyörää valitset. omalleni teen useimmat huollot yms itse, joten ebayt ja muut sivustot rupeaa olemaan tutut. Triumphin Forumit (suomi ja ulkomaan RAT) on ihan hyvät, mistä löytyy hyvin apua, moneen ongelmaan, kuten tämäkin sivusto (varmasti näin myös Guzzilla). Itse en siis vaihtaisi pois (jää varmaan talliin vaikka toisen hankkisin) vaikka tehokkaammalla pääsisi ja japanilaisiin löytyy osaa joka liikkeestä.

Guzzilla on loistava foorumi, paljon erilaisia linkkejä mitä ihmeellisimpiin asioihin ja manuskat ja korjausoppaat löytyvät melkeinpä viran puolesta. Tekniikan ja tiedon puutteesta ei omistajana oleminen ainakaan ole kiinni.

Tänään kävin Turun Bike World:ssä koeistumassa brevan ja grison. Breva on kyllä mukavan matala tälläiselle persjalkaiselle, melkei saa kantapäät maahan, mutta ei se Grisokaan paha ollut. Komia pyörä se on kun mikä :wanna: Brevasta mieleen jäi lisäksi kapea tanko, sais olla leveämpikin. Koeajamaan ois mieli tehny vaan ei tuo talvi ota loppuakseen...:pissed:

Internetin ihmeellisessä maailmassa törmäsin myös tällaseen italialais-japanilaiseen ihmeeseen kuin Cagiva Raptor 650. Onkohan kellään tuntumaa onko noissa mitään ideaa:p

Näinhän siinä kävi että tein kaupat punaisesta pikkubrevasta... Pari viikkoa menee bike worldissä luovutushulltoa ootellessa, kai sen kestää?

McStadey sanoi:
Näinhän siinä kävi että tein kaupat punaisesta pikkubrevasta... Pari viikkoa menee bike worldissä luovutushulltoa ootellessa, kai sen kestää?
Onnittelut. Sitten vaan maltilla liikenteeseen ja nauttimaan uudesta pyörästä.

Pekka
:O:O

rimpjar sanoi:
onnittelut kanssa laatupyörän hankinnasta

En vaan voi ymmärtää otsikkoa, onko tarkoitus ostaa semmonen pyörä mitä muut haluaa. Eiköhän se pyörä oo ihan henkilökohtainen juttu.

N1nde sanoi:
En vaan voi ymmärtää otsikkoa, onko tarkoitus ostaa semmonen pyörä mitä muut haluaa. Eiköhän se pyörä oo ihan henkilökohtainen juttu.

Kai sää luit ketjun ekan viestin jossa mainittiin juuri kaksi vaihtoehtoa Triumph tai Moto Guzzi juuri henkilökohtaisen mieltymyksen mukaan? Minusta tämä nyt oli aika henkilökohtainen juttu kun muilta
tuli kaikkea muuta suositusta kuin just Breva. Minusta ei ollenkaan huono ostos noin tyylillisestikään. :thumbup:

Back