Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikeinta lienee ainoastaa käsittely paikallaan tai erittäin hiljaisessa vauhdissa.Kauheesti ei vaan oo ajokokemusta vielä kertyny, eli mikä siinä on se vaikein osuus kunnon ajossa isommalla pyörällä?
Juuripa se oli mm. yks syy customin valintaan,et vaik ei pituutensa puolesta mallinmitoissa oliskaan, niin ainakin jalat ylettyy kunnolla maahan. Plus et kyykyt ei kiinnosta lainkaa...Vaikeinta lienee ainoastaa käsittely paikallaan tai erittäin hiljaisessa vauhdissa.
Minun mielestä kaikki japsi kustomit on kopioita harrikoista,mutta niistä puuttuu se pieni kikkeli.mitkäs pyörät sun mielestä sit rokkaa?? Harrikat...?Japsi customeissa on rokki kaukana..tai jos Popeda on rokkia,niin siitä vaan.![]()
![]()
![]()
166cm pituutta on kyllä ihan kohtalaisesti, sinulla kyllä yltää jalat maahan muidenkin mopottien selästä kuin jonkun piikkisen kustomin (hieman kärjistäen). Itse olen hätäseen yli 1,7 metriä, vaimoke on 163 mutta kyllä hänkin saa ainakin päkiät maahan pyörän molemmin puolin, vieläpä samanaikaisesti =)Juuripa se oli mm. yks syy customin valintaan,et vaik ei pituutensa puolesta mallinmitoissa oliskaan, niin ainakin jalat ylettyy kunnolla maahan. Plus et kyykyt ei kiinnosta lainkaa...Vaikeinta lienee ainoastaa käsittely paikallaan tai erittäin hiljaisessa vauhdissa.![]()
No, ei auta ku koittaa ja kattoo!!Ei tänne varomaan olla synnytty!![]()
250-kuutioinen custom on mummopyörä, joka ei liiku mihinkään.Moni aloittaa 250-kuutioisella customilla ja sellainen kävisi kyllä isommallekin tyypille, saati sitten sinun kokoisellesi... Ei siitä liian ison palan haukkaamisesta mitään hyötyä ole.
femmefatale: Joo, en sitä tarkoittanutkaan, etteikö olisi hintelämpienkin tyyppien nähty ajelevan tuommoisilla, mutta aivan vastaavasti on nähty isompien korstojenkin ajelevan pienimmillä.250-kuutioinen custom on mummopyörä, joka ei liiku mihinkään.![]()
Niin Harrikoissahan se löytyyMinun mielestä kaikki japsi kustomit on kopioita harrikoista,mutta niistä puuttuu se pieni kikkeli.
No minun Suizuki lähti kyllä kans heti hipasusta käyntiin, vaikka akku oli talven paikallaan, enkä käynyt sitä lataamassa välillä.. Akulla on ikääkin varmaan yli 5 vuottaKenenkäs motskari muuten lähtee käyntiin talven ulkona seistyänsä, akun latauksen jälkeen ekalla yrittämällä![]()
![]()