Holtsu
MotOrg ry jäsen
Jokin noiden kahden kappaleen ensimmäisissä riveissä mättää aika pahasti. Toivottavasti luetun ymmärtämiseni pettää, sillä tulkitsen noi sun rivit (kuten varmaan moni muukin) niin, että sä voit "taitavana kaiken huomioon ottavana kuskina" ajaa liikenteessä miten huvittaa. Mitä jostain sulkuviivoista nehän on piirretty siihen asvalttiin vaan sun kiusaksi? Samalla edellytät että muut tietenkin ajaa sääntöjen mukaan, sillä jos ei, niin niin sehän ois anarkiaa ja tekijät punaniskajuntteja...Samaan vetoon sä vielä selität jotain itsekeskeisyydestä ja muiden asenteiden epäkypsyydestä.Keltaisten viivojen aikana ohitus / ohitustilanteet ylipäätään eivät ole rajallisen muistini mukaan vaarantaneet minun liikkumistani lähimmän vuoden aikana..
En missään nimessä kannata anarkiaa liikenteessä - minusta kaikkien pitäisi ottaa muut huomioon toiminnassaan. On vain täysin absurdia, että välillä tuntuu pahimpien itsekeskeisten punaniskajunttien vaativan pahoille kaahareille sanktioita, vaikka omat asenteet ovat huomattavasti suurempi riski.
Joopa joo, älä tee kuten minä, vaan mitä minä sanon...
Korjaa jos tulkitsin väärin.
Jotenkin alkaa tuntuun siltä, että ajokortin saamiseksi kuljettajakokelaat pitäisi laittaa myös psykotestiin, ihan vaan siksi jotta voitaisiin etukäteen tutkia onko kokelas henkisesti riittävän kypsä toilaileen tuonne muiden joukkoon liikenteessä ja ottamaan vastuuta muistakin kuin vaan itsestään.