Kuin tilauksesta tuli tälläinen uutinen
.
http://www.hs.fi/kotimaa....7812810
Noh, itse tarkastelin kolareita, en kuolemia.
http://www.hs.fi/kotimaa....7812810
Noh, itse tarkastelin kolareita, en kuolemia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis "Hän" viittaa tässä kyseisessä lauseessa Fordin kuljettajaan, ei motoristiin.Tulihan se sieltä. Mielenkiintoista, että ruuhkaliikenteen keskellä jonossa ajava ajaa liian suurella tilannenopeudella ja muut eivät.Joten tässä tämän topicin kyseinen loppupäätelmä:
Kuljettaja tulkitsi liikennetilanteen väärin. Hän ajoi liian suurella tilannenopeudella.
Olisikohan parempi vaihtoehto pitää silmät auki ja ajaa riittävän kaukana edellä ajavasta?
20.7.2009 15:32Kyllä ainakin itse tulee tuollaisessa tilanteessa vilkaistua pyörän peiliin, onko takaa tulevat huomanneet moottoritiejojon lähes pysähtyneen. Tuossa olisi voinut pelastua peilin käytöllä ja autojen väliin ajamalla...Juuri näin. Tälläpä se tämäkin onnettomuus olisi vältetty. Ketä näissä lautakunnissa oikein istuu, taitavat olla oikein järjellä varustettuja yksilöitä.Tiedotusta moottoripyöräilyn vaaroista.
Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
E: Poistettu täysin asiaton teksti.Edit: Ja mitä tulee tohon "trolliin", niin...
On tilanteita, joissa kannattaa olla ihan hipi hiljaaKoittaa se ehkä sinullekin vielä päivä, jolloin naisen tarjoama autokyyti kelpaa ilman sen suurempaa leukojen loksutusta.Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
Tais tosiaan osua..Jep jep. Jos tää on moden mielestä poistokamaa, niin sitten on myös ne naisia käsittelevät tekstitkin.Jos naiset on todellakin näin suuri liikenneturvallisuusriski, niin eiköhän se ansaitse ihan oman topicin täällä turvallisuusosiossa, jatketaan älykästä keskustelua sitten siellä..![]()
Nokun nimenomaan tuosta yleistämisestä ne hermot paloi...en vain voi ymmärtää, miten jotkut hermostuvat moisesta trollista. Kai siihenkin on syynsä?
Kuten sanottu, menee yleistämisen puolelle. Erikseen ilmeisesti tarvitsee mainita, että poikkeuksiakin on. Molempiin suuntiin, kummassakin sukupuolessa.