• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuus-Motor ja Frank Nyman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GriZzLy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No, susta Ace nyt ei paljon hyötyä ollu, mutta et ollu kyllä turhaakaan
biggrin.gif

Sattui muuten aika hassu juttu siellä Tuusmotorissa kanss...

Kokeiltiin kypäriä, ja emäntäni meni pukukoppiin sovittamaan housuja. Samalla myyjätär tuli mun luokse m-kokoisen kypärän kanssa, ja kysyi samalla, "haluatko kokeilla tämän ämmän sillä aikaa?"...arvatkaa vaan naurettiinko me Acen kanssa ennen kun se myyjä-parka tajus mistä oli kyse
biggrin.gif

Noh, lohdutukseksi täytyy sanoa että nätti tyttö oli, etten minä hirveesti olisi hanttiin laittanu
biggrin.gif
biggrin.gif

Juuri näin, ovat mukavia nuo kielikukkaset! Ja samana iltana sattui vastaavaa paikallisessa, oikein lyhyt versio kertoo ventovieraasta kauniista naisesta joka tuppasi vahingossa aina löytämään tiensä biljardikepin tielle, itse tämän huomattuaan kysyi että mihin sä haluat että mä menen? Arvatkaa tuliko kaverin kielen päälle oma osoite......
biggrin.gif

Ja todella Off Topicin mentiin taas...
withstupid.gif

minulla ei ole tuusmotorista mitään pahaa sanottavaa.nuo huoltotestit kyllä pistää vähän mietityttää,missä sitä pyöränsä käyttää
wink.gif
takuuta vielä jäljellä näet.

Tuusmotorin myyjillä on ikävä tapa koittaa myydä pyörä väkisin, jopa ilman koeajoa!!! Koeajo pyöriä uusista malleista on muutenkin aika nihkeästi..
veryangry.gif

joo-o.on mielipide sitten muuttunut.eli tuusulaan ei mopotin enää mene,suosittelen se-bike nimistä liikettä riihimäellä.homma toimii ja huolto tehdään tarkasti
062802jumpie_prv.gif

Muutaman pyörän olen Frankilta ostanut, ja kyllä se homma on ainakin mun kohdallani toiminut hyvin. En puhu ruotsia, en ole rikas ja huumorintajunikin on #####estä. Siltikin palvelu on pelannut ja hinnat saatu kohdilleen.
No ton takia sä siellä pärjäätkin kun sulla on se huumori ihan #####estä! Ei sen Toolperin kanssa muuten pärjääkään
biggrin.gif

Frankki lähetti mulle jarrupalat ilmatteeks kun "jouduit odottamaan näitä niin kauan, annamme nämä sinulle ilmaiseksi". Siis ihan käsin kirjoitettu viesti tällä nykyajan ykkösten ja nollien telluksella
bowdown.gif
Ja postimaksukin oli maksettu, ei se ihan kevyt paketti ollut. Se Uusimies taitaa myydä mopoa ihan kiitettävää tahtia? Noista kirjoituksista päätellen soon pääkaupunkiseudun Kuva.... siis siinä negatiivisessa mielessä
ghostface.gif

Tuusmotorin myyjillä on ikävä tapa koittaa myydä pyörä väkisin, jopa ilman koeajoa!!! Koeajo pyöriä uusista malleista on muutenkin aika nihkeästi..
Kun edes tuota koittaisivat tehdä.

Menin Tuusmotoriin tänään tuossa klo 16 pintaan katsomaan pyörää, pihaan päräytin vm 2003 Peugeot 406 farmarilla (kun joku irvileuka kuitenkin kysyy millä sinne menin). Olin laskeskellut käsirahoja sun muita valmiiksi himassa ja pyörän malliakin olin katsellut valmiiksi netissä (600 cc Yammu), olisin ollut kiinnostunut keskustelemaan rahoituksesta, vakuutuksista, ajokamppeiden hankinnasta jne jne... "Potkin renkaita" tuolla n 20 min samalla kun yksi työntekijä istui kahvilla ja toinen jakoi jotain kesälomakuulumisia kaverinsa kanssa, ketään ei kyllä kiinnostunut tulla meikäläistä palvelemaan vaikka pyörin ympäri liikettä kuin puolukka p*ll*ssa. Otin kasan esitteitä ja hinnastot mukaan ja lähdin poies. Turhaan ajoin siis tuonne tänään. Yhtä tietämättömänä lähdin Tuusmotorista poies kun olin sinne mennytkin. Nähtävästi kauppa käy muutenkin kun ketään ei kiinnosta myydä pyöriä asiakkaille?

Kyllähän nämä kaikki negatiiviset kokemukset pistää rummuttaa,niinku pitääkin.Yleistämiseen täydellisesti ei liene minkään kohdalla aihetta?!Itse olen käynyt kaikissa kyseisissä liikkeissä(vaikken asukkaan e.suomes).Kokemukset liippaavat kovasti yhtä sun toista tänne kirjoittanutta....en tässä kerro sen kummemmin miten...
eek.gif
Jyväskylässä oleva nimettykkin mp-kauppias on myös kovin negatiivisella maineella mainostettu....MUTTA... taitaa useassa tappauksessa olla yksi tapaus siellä toinen täällä....siis,vaikkei saisi,niin usein liittyy ihmisten henk.kohtaisiin 'vaikeuksiin' ja onko 'hyvä päivä' vai ei tämä palvelualttius...  
nixweiss.gif
Itse olen tuossa Jyväskyläläisessä liikkeessä saanut useammin hyvää palvelua kuin huonoa..  
wink.gif

Menin Tuusmotoriin tänään tuossa klo 16 pintaan katsomaan pyörää, pihaan päräytin vm 2003 Peugeot 406 farmarilla (kun joku irvileuka kuitenkin kysyy millä sinne menin). Olin laskeskellut käsirahoja sun muita valmiiksi himassa ja pyörän malliakin olin katsellut valmiiksi netissä (600 cc Yammu), olisin ollut kiinnostunut keskustelemaan rahoituksesta, vakuutuksista, ajokamppeiden hankinnasta jne jne... "Potkin renkaita" tuolla n 20 min samalla kun yksi työntekijä istui kahvilla ja toinen jakoi jotain kesälomakuulumisia kaverinsa kanssa, ketään ei kyllä kiinnostunut tulla meikäläistä palvelemaan vaikka pyörin ympäri liikettä kuin puolukka p*ll*ssa. Otin kasan esitteitä ja hinnastot mukaan ja lähdin poies. Turhaan ajoin siis tuonne tänään. Yhtä tietämättömänä lähdin Tuusmotorista poies kun olin sinne mennytkin. Nähtävästi kauppa käy muutenkin kun ketään ei kiinnosta myydä pyöriä asiakkaille?
Ei voi muuta todeta ku et itelle kävi ihan samalla lailla tuusmotoorissa et 20 min kattelin yhtä suitsaa ja ilman palvelua jäin. En kyl toist kertaa menny enää kattelee fillarii kyseisestä liikkeestä vaan ostin jostain ihan muualta.

Kullakin kokemuksensa.
crazy.gif

Mä kävin Tuusmotorsissa torstai iltapäivällä. Ja sain palvelua. Nopeasti vieläpä. Ja kaunista sellaista  
biggrin.gif

Kiitin palvelusta, ja pois mennessä vielä katselin vielä parin sekunnin ajan muita tuotteita, niin eikös vielä toinen myyjä ehtinyt kysyä tarvitsenko apua...   Eli todella hyvää palvelua oli!

Ei voi muuta todeta ku et itelle kävi ihan samalla lailla tuusmotoorissa et 20 min kattelin yhtä suitsaa ja ilman palvelua jäin. En kyl toist kertaa menny enää kattelee fillarii kyseisestä liikkeestä vaan ostin jostain ihan muualta.

Kullakin kokemuksensa.
crazy.gif
Makuasioitahan nämäkin pitkälti ovat... Jotkut tykkää että tulee heti myyjä kyselemään ja neuvomaan, mutta jotkut tykkää ensin rauhassa katsella itsekseen ja sitten viittilöidä myyjän paikalle.

Eiväthän ne myyjät mitään ajatuksenlukijoita ole, voi kai niille huikata että "hop, tänne myymään tämä mopo mulle" jos eivät itse huomaa tai muutoin oma-aloitteisesti tule palvelemaan.

Mielestäni sitä ei välttämättä kannata kutsua huonoksi palveluksi jos ei ole automaattisesti saanut palvelua. Itse pidän enemmän siitä että saan rauhassa katsella ja kaarrella ympäri liikettä ja sitten kun haluan myyjän paikalle, kutsun sellaisen.

Kuten sanottu, makuasia.

Menin Tuusmotoriin tänään tuossa klo 16 pintaan katsomaan pyörää
Otin kasan esitteitä ja hinnastot mukaan ja lähdin poies. Turhaan ajoin siis tuonne tänään. Yhtä tietämättömänä lähdin Tuusmotorista poies kun olin sinne mennytkin. Nähtävästi kauppa käy muutenkin kun ketään ei kiinnosta myydä pyöriä asiakkaille?
Tähän aikaan se kauppa ei käy, joten luultavasti ne oletti sunkin kuuluvan "pomppulinnaväkeen".

Et kysyny keltään mitään? Toiset meistä pitää vaan hyvänä, ettei myyjä ole koko ajan lahkeessa. Jos sitten ei saa palvelua SITÄ KYSYESSÄÄN, se on jo paha juttu se.  
nixweiss.gif

Ite menin aamulla ennen kymmentä kysyy, koska saa uudet öljyt ja suotimen. Vastaus oli: "NYT".  
sport05.gif

Mielestäni sitä ei välttämättä kannata kutsua huonoksi palveluksi jos ei ole automaattisesti saanut palvelua. Itse pidän enemmän siitä että saan rauhassa katsella ja kaarrella ympäri liikettä ja sitten kun haluan myyjän paikalle, kutsun sellaisen.

Puhut asiaa.  
buttrock.gif
En halua, että joku myyjä on heti kimpussani kun menen johonkin prätkäkauppaan. 

Kävin eilen Helsingin Cycle World -liikkeessä. Siitä liikkeestä täytyy kyllä sanoa, ettei palvelua saanut vaikka sitä pyysi !! Jos olis myyjä oikeesti vähän yrittänyt edes, olisin saattanut ostaa siltä moottoripyörän ?! Tosissani olin liikkeellä.

Ilmeisesti firmalla menee aika hyvin, kun ei kaupat kiinnosta. Tyhmä mollata, mutta on aika paska liike.
veryangry.gif

Tuus-motoristahan juttu oli mutta kyllä täytyy kehua CWn myyjää keväältä kun olin katselemassa josko ostaisi pyörän oikein liikkeestä. Haahuilin sisään ja sain palvelua, kerroin mitä etsiskelen, teki alustavaa tarjousta vaihdokista ja otti nroni ylös. Viikon kuluttua MYYJÄ SOITTI MINULLE ja kysyi kuinka edetään. Näin se pitää asiakkaat hoitaa, aina joku ostaakin kun riittävän monelle soittaa...

kyllä täytyy kehua CWn myyjää keväältä  sain palvelua, kerroin mitä etsiskelen, teki alustavaa tarjousta vaihdokista ja otti nroni ylös. Viikon kuluttua MYYJÄ SOITTI MINULLE
Minulle tämä CW:n Okku Granlund (ajaa Ducati-Cupia) lähetti joulukortinkin kun yritti saada mopoa vaihtamaan. En ole sieltä pyörää ostanut, mutta palvelu on aina pelannut kun olen käynyt siellä. Siihen ehkä vaikuttaa se, että minulla on ollut puku päällä. Silloin kokemukseni mukaan saa hyvää palvelua eri liikkeissä ja jopa pankissa.  
tounge.gif

Siihen ehkä vaikuttaa se, että minulla on ollut puku päällä.
Oliko ihan Italialainen Armani? Kyllä ajopukukin päällä pitäis palvelua irrota, se kertoo ainakin että on potenttiaalinen asiakas. Myyjän tehtävä on vähintään kysyä voiko auttaa ettei niitä tarvi ettiä jostain kahvihuoneesta jos on asiaa. Eli myyjä tulee asiakkaan luokse eikä päinvastoin, siitä mä tykkään
thumbs-up.gif

Back