• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuupakan yamaha center

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yazka78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Palvelusta vielä:
Näyttääkö siltä, että iso joukko meikäläisiä (foorumin lukijoita) ei saa kunnollista palvelua oikein mistään prutkuliikkeestä. Huonoa palvelua - puhumattakaan töykeydestä - en ole tarvinnut sietää ollenkaan.
Kyllä se vain  niin on, että yleensä naristaan turhasta, "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"...

Menkää hyvät narisijat hieman itseenne.
Minusta tuntuu siltä että mopot myyvät itse itsensä. Kauppa käy niin ettei oikeaa myyntityötä tarvitse tähdä lainkaan.

Tosin varmaan monet "wanna-beet" juttelis mopoista huvikseen vaikka kuinka kauan ilman että mitään ostais. Kai niistä jotenkin pitää päästä eroon.

Mutta ei kai toi "metsä vastaa" voi sentään olla totta? Että myyjä vastaa välittömästi vi**uilulla jokaiseen poikkipuoliseen sanaan ja sitte katsotaan kuka vi**uilee parhaiten ja lopuksi painitaan? Mopojahan sitä piti ostaa.

Väitän edelleen että rahat mukana kulkeva moponostaja ei voi olla se pahantuulinen tyyppi, miksi olisi? Se voi yrittää tinkiä joko hintaa alemmas tai tavaraa mukaan, mutta sehän tulisi olla pelin henki. Jos ei sitä myyjä sitä ymmärrä niin sitte on väärällä alalla. Tai jos asiakkaat ovat PASKAKORVENANTTEJA.

Mua ihan oikeesti kiinnostaa että mitä se myymäläpäällikkö selitti!!
Mielstäni tuo kuvattu asiakaspalvelutilanne oli niin huono, että en itse keksi mitään sellaista, mikä saisi minut asiakkaana moisen ymmärtämään!
Saadaanko me sitä selitystä koskaan tietää??

Sovin myyntipäällikön kanssa ettemme puis keskusteluamme täällä. Sen voin kuitenkin sanoa, että asia tulee oikealla tavalla hoidettua kuntoon heidän puoleltaan ja kenenkään ei enää kyseisessä liikkeessä tarvitse kokea samaa kohtelua minkä minä sain. Enempää en yksityiskohtiin halua mennä, mutta ainakin hänen puheiden mukaan hän konkreettisesti korjaa asiat siellä.

Sovin myyntipäällikön kanssa ettemme puis keskusteluamme täällä. Sen voin kuitenkin sanoa, että asia tulee oikealla tavalla hoidettua kuntoon heidän puoleltaan ja kenenkään ei enää kyseisessä liikkeessä tarvitse kokea samaa kohtelua minkä minä sain. Enempää en yksityiskohtiin halua mennä, mutta ainakin hänen puheiden mukaan hän konkreettisesti korjaa asiat siellä.
Täytyypä vetää paskaset haalarit jalkaan ja ajaa kotilolla pihaan ja käydä ihan piruuttaan kokeilemassa, että noinkohan ois
tounge.gif

Aika ihmeellistä että hän noin halusi asian hoidettavan, juttuhan on täällä jo tullut julkiseksi niin ihme ettet saa kertoa juttua loppuun.

Centerin puolesta munakasta toimintaa esittäisi esim tämän myyntipäällikön avoin kirje vastineeksi tänne. Toisaalta jos he haluavat jättää tämän negatiivisen sävyn voimaan niin toki sehän on heidän oma valintansa.

Aika ihmeellistä että hän noin halusi asian hoidettavan, juttuhan on täällä jo tullut julkiseksi niin ihme ettet saa kertoa juttua loppuun.

Centerin puolesta munakasta toimintaa esittäisi esim tämän myyntipäällikön avoin kirje vastineeksi tänne. Toisaalta jos he haluavat jättää tämän negatiivisen sävyn voimaan niin toki sehän on heidän oma valintansa.
Tuota minäkin kovasti ihmettelen! Jos selitys ei kestä julkisuutta niin herää vaan monta kysymystä lisää...

Tuota minäkin kovasti ihmettelen! Jos selitys ei kestä julkisuutta niin herää vaan monta kysymystä lisää...
Liityn ihmettelijöiden joukkoon. Tuntuu vähän oudolta, että heidän toimintaansa saa haukkua vapaasti, mutta puolustusta ei saa julkaista.  
omg.gif
...ehkä alkuperäisessä tekstissä mainittu 500:n takki tuli sovintolahjana  
smile_org.gif
silloin ei enää kannata huudella turhia...

olen seurannut tätä keskustelua hieman huvittuneena,koska useilla tuntuisi olevan jonkinsortin ennakko asenne jammu centteriä kohtaan, eli käykää itse paikan päällä toteamassa palvelun taso. itse olen liikkeessä asioinut liikkeessä useasti, ja palvelu on ollut moitteetonta. kuluttajana voi ITSE mennä nykäsemään myyjää hiasta ja jos hän ei ole vapaa niin kuka estää kysyä toiseltä myyjältä. jos kaikki mopo myyjät ovat varattuja, niin odotan. kärsivällisyttä vaaditaan sekä myyjiltä ja asiaikkailta..onhan nyt kevät ja arska paistaa ja halut mopoilemaan ovat kovat!!!!eli kiirettä on varmaankin lähes kaikilla motskarikaupoilla..ja mitä tuohon takki asiaan tulee, niin mielestäni se on hyvä juttu ettei osapuolet pui asiaa täällä..
confused_orig.gif
.onhan se ikävä kuulla jos jotain on kaltoin kohdeltu, mutta jos asia on selvitetty niin pisteet centterille. eli pois ennakko asenne ja itse ottamaan selvää eri myymälöiden palveluista..
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Tästä(kään) ketjusta ei paljoa jäänyt. Yksittäinen tapaus hoidettiin pois mutta ei kerrota miten. Jotain luvattiin korjata, mutta ei selviä mikä oli ongelma ja miten se korjataan.

No, onneksi tänne ei tullut ylimaireaa "YC:n avointa kirjettä Moottoripyörä.orgin jäsenille", hyhhyh.

Jos joku nyt YC:ssä käy, niin katsokoon onko niillä vielä samanlaiset paidat kaikilla, vai erottaako venemyyjän motomyyjästä. Jos mulle Jammun omistajana jotain asiaa tulee, täytyy varata aikaa ja runsaasti ja nöyrästi odotella. toivon ettei tule asiaa.

Yleensä tuollainen keskustelu kauppiaan kanssa kannattaa käydä ennen kuin aloittaa ketjun täällä. Voi pelkkä väärinkäsitys saada aikaan paljon turhaa badwilliä kauppiaalle.

Mutta tässähän jäätiin nyt tietoa vaille.

kuluttajana voi ITSE mennä nykäsemään myyjää hiasta ja jos hän ei ole vapaa niin kuka estää kysyä toiseltä myyjältä. jos kaikki mopo myyjät ovat varattuja, niin odotan. kärsivällisyttä vaaditaan sekä myyjiltä ja asiaikkailta..
Pointti olikin, kait
biggrin.gif
, että myyjät jauhaa keskenään paskaa, ilman että niillä on mitään asiakaspalvelu-juttua kesken. Toistakymmentä vuotta myynnin johtotehtävissä olleena uskallan sanoa: ei ole asiakkaan velvollisuus pyytää myyjää viitaten ensimmäiseen lauseeseeni, vaan on myyjän asia kysyä asiakasta. Silloinkin, kun ollaan aikuisten oikeasti varattuja, voi kohteliaasti sanoa odottavalle asiakkaalle, että palvellaan myyjän vapauduttua tms.

Once again. On täysin moukkamaisen
033102ass_1_prv.gif
minunkin saama "palvelu" kyseisessä liikkeessä.

Mutta, kesää kohti ja
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
. On niitä mopoja muuallakin.

Jotenkin rupes haiskahtaa siltä,että mahtisonni on itse liikkeessä töissä tai jotenkin kytköksissä...
cool.gif
tounge.gif

On se kumma.Aina jaksetaan valittaa.
Jokaisesta liikkeestä on valitettu tämän sivuston alla lukuisia kertoja.
Milloinkaan ei ole hyvin.

Annan tässä nyt kiitoksia kyseiselle Yamaha Centerille hyvästä asiakaspalvelusta itseni ja lasteni puolesta.

Laskin,että olen viettänyt aikaa kyseisessä liikkeesä 6½ tuntia.Näistä 2 ½ kahden hyvin vilkkaan lapseni kanssa.
Minuun on myös otettu yhteyttä puhelimitse mp-myyjän toimesta sovittuna päivämääränä ja kellonaikana.
Eikä minulla ole ollut edes jakkupukua päällä,eivätkä lapseni ole olleet hiljaa,vaan ovat pitäneet päristelytyyppistä meteliä..  
tounge.gif

Vajaa kuukausi sitten ostin yamaha centeristä pyörän,palvelu oli ihan asiallista,vaikka pukua en käytä,kun häissä ja hautajaisissa.Näin ruma jätkä tekee firman imagolle hallaa
crazy.gif

I don't want to rain on your parade, but...

AllRight2005 Katalookin mukaan (eikös Yamaha-Centerin varustemyynti ollut yhteistyössä AllRightin kanssa?) Buffin hinta on 11€, heijastavan 13€. Eli väärä (?) hinta jo alunperin josta on "vahingossa" laskettu "jyrkkä" alennus...

Jay

Back