Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ?Se on aivan totta.
Minusta tuntuu siltä että mopot myyvät itse itsensä. Kauppa käy niin ettei oikeaa myyntityötä tarvitse tähdä lainkaan.Kyllä se vain niin on, että yleensä naristaan turhasta, "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"...Palvelusta vielä:
Näyttääkö siltä, että iso joukko meikäläisiä (foorumin lukijoita) ei saa kunnollista palvelua oikein mistään prutkuliikkeestä. Huonoa palvelua - puhumattakaan töykeydestä - en ole tarvinnut sietää ollenkaan.
Menkää hyvät narisijat hieman itseenne.
Täytyypä vetää paskaset haalarit jalkaan ja ajaa kotilolla pihaan ja käydä ihan piruuttaan kokeilemassa, että noinkohan oisSovin myyntipäällikön kanssa ettemme puis keskusteluamme täällä. Sen voin kuitenkin sanoa, että asia tulee oikealla tavalla hoidettua kuntoon heidän puoleltaan ja kenenkään ei enää kyseisessä liikkeessä tarvitse kokea samaa kohtelua minkä minä sain. Enempää en yksityiskohtiin halua mennä, mutta ainakin hänen puheiden mukaan hän konkreettisesti korjaa asiat siellä.
Koeta ennemmin laittaa vaikka kunnon amisvaatteet ylle: Pilottitakki, ford-lippis, lenkkarit ja farkut.Täytyypä vetää paskaset haalarit jalkaan ja ajaa kotilolla pihaan ja käydä ihan piruuttaan kokeilemassa, että noinkohan ois![]()
Aika ihmeellistä että hän noin halusi asian hoidettavan, juttuhan on täällä jo tullut julkiseksi niin ihme ettet saa kertoa juttua loppuun.Sovin myyntipäällikön kanssa ettemme puis keskusteluamme täällä. Sen voin kuitenkin sanoa, että asia tulee oikealla tavalla hoidettua kuntoon heidän puoleltaan ja kenenkään ei enää kyseisessä liikkeessä tarvitse kokea samaa kohtelua minkä minä sain. Enempää en yksityiskohtiin halua mennä, mutta ainakin hänen puheiden mukaan hän konkreettisesti korjaa asiat siellä.
Tuota minäkin kovasti ihmettelen! Jos selitys ei kestä julkisuutta niin herää vaan monta kysymystä lisää...Aika ihmeellistä että hän noin halusi asian hoidettavan, juttuhan on täällä jo tullut julkiseksi niin ihme ettet saa kertoa juttua loppuun.Sovin myyntipäällikön kanssa ettemme puis keskusteluamme täällä. Sen voin kuitenkin sanoa, että asia tulee oikealla tavalla hoidettua kuntoon heidän puoleltaan ja kenenkään ei enää kyseisessä liikkeessä tarvitse kokea samaa kohtelua minkä minä sain. Enempää en yksityiskohtiin halua mennä, mutta ainakin hänen puheiden mukaan hän konkreettisesti korjaa asiat siellä.
Centerin puolesta munakasta toimintaa esittäisi esim tämän myyntipäällikön avoin kirje vastineeksi tänne. Toisaalta jos he haluavat jättää tämän negatiivisen sävyn voimaan niin toki sehän on heidän oma valintansa.
Liityn ihmettelijöiden joukkoon. Tuntuu vähän oudolta, että heidän toimintaansa saa haukkua vapaasti, mutta puolustusta ei saa julkaista.Tuota minäkin kovasti ihmettelen! Jos selitys ei kestä julkisuutta niin herää vaan monta kysymystä lisää...
...ehkä alkuperäisessä tekstissä mainittu 500:n takki tuli sovintolahjanaLiityn ihmettelijöiden joukkoon. Tuntuu vähän oudolta, että heidän toimintaansa saa haukkua vapaasti, mutta puolustusta ei saa julkaista.Tuota minäkin kovasti ihmettelen! Jos selitys ei kestä julkisuutta niin herää vaan monta kysymystä lisää...![]()
Pointti olikin, kaitkuluttajana voi ITSE mennä nykäsemään myyjää hiasta ja jos hän ei ole vapaa niin kuka estää kysyä toiseltä myyjältä. jos kaikki mopo myyjät ovat varattuja, niin odotan. kärsivällisyttä vaaditaan sekä myyjiltä ja asiaikkailta..
Miten niinJotenkin rupes haiskahtaa siltä,että mahtisonni on itse liikkeessä töissä tai jotenkin kytköksissä...