Saiskohan tuohon jotenkin patentoitua jonkun sähköisen (tai alipaine) venttiilin, niin ei tarvis hanaa käännellä. Eikä unohtuis päälle. Ehkä bensahanasta sais helpoiten, mutta sähköinen ois ehkä kätevin? Vois töissä instrumiehiltä kysästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt puhumme jo ScotOilerista.....Saiskohan tuohon jotenkin patentoitua jonkun sähköisen (tai alipaine) venttiilin, niin ei tarvis hanaa käännellä. Eikä unohtuis päälle. Ehkä bensahanasta sais helpoiten, mutta sähköinen ois ehkä kätevin? Vois töissä instrumiehiltä kysästä.
Ennemminkin harrastamisesta. Ja jos jonkun venttiilin saa ilmaiseksi siihen värkättyä, niin onhan tuossa vielä hintaeroa!Nyt puhumme jo ScotOilerista.....Saiskohan tuohon jotenkin patentoitua jonkun sähköisen (tai alipaine) venttiilin, niin ei tarvis hanaa käännellä. Eikä unohtuis päälle. Ehkä bensahanasta sais helpoiten, mutta sähköinen ois ehkä kätevin? Vois töissä instrumiehiltä kysästä.
Eikö o-renkaiden (tai x-renkaiden) rasvaaminen ole ketjuöljyn idea?^Minkä takia sä niitä O-renkaita rasvailet matt1?
Oon samaa mieltä et se rasvan tarkotus on nimenomaan pitää ne o-renkaat ehjinä ettei mene paskaa ketjun sisään eikä ne rasvat tule sieltä poisEikö o-renkaiden (tai x-renkaiden) rasvaaminen ole ketjuöljyn idea?^Minkä takia sä niitä O-renkaita rasvailet matt1?
Niin, tämä o-renkaiden (tai tapauksessani x-renkaiden) öljyäminen taitaa vähän jakaa mielipiteitä. Siellä renkaiden välissä on kai jonkinlainen kestovoitelu. Minusta kuulostaa kyllä uskottavalta että x-renkaiden voitelu pitää x- renkaan puhtaampana ja kitkattomampana, ja sitä kautta pitempään ehjänä. Olen kyllä sen kannalla että myös niitä ketjun kitkapintoja pitäisi vähän öljytä, ja siksi väännän hanaa vähän isommalle.^Minkä takia sä niitä O-renkaita rasvailet matt1?
kun tilasin samassa mielenhäiriössä kaksoisnokan siihen ja postikulut kympin ja vielä punnan vaihtokurssi-tana. Toivottavasti ei ole pska 
shyhander sanoi:No niin, Tutoro Auto tuli tänään. Toimintaperiaate on luultavasti se, että ohut jousi MELKEIN kannattelee säiliön yläosassa olevaa painoa mikä painaa säiliön alaosassa öljyä päästävän venttiilin kiinni. Kun säiliötä pikkasen liikuttelee, niin jousi jaksaa nostaa painoa, jolloin venttiili aukeaa ja öljy valuu. Onpa kumma jos ei toimi noin. Hiukka pienempi se on mitä kuvien perusteella ajattelin. Lisäksi tilasin tuohon kaksoisnokan, tuossa kun "ovelasti kuuluu hintaan" vaan ykspuolinen nokka (=jäykkää muovia oleva letkunpätkä). Pientä kolmenmillin sisähalkaisiallista kirkasta letkua tulee 160 senttiä, josta 25 senttiä on täytetty jollain metallilangalla, millä saadaan kai nokka pysymään rattaalla/ketjulla oikeassa kohdassa.
fayout sanoi:Mulle tuli kans tänään postissa paketti, jossa Tutoro Auto. Ekat vaikutelmat vähän samat kun shydhanderillakin.
Pienempi mitä oletin ja laatu näyttää hyvältä. Jos viikonloppuna asentelis.
Ite otin vaan tän yksisuuttimisen. Saas nähdä riittääkö.
Kommentteja kun saa asennettuu ja testattuu.
WDW sanoi:Mulle ei myöskään ole valjennut mikä tuon "Auto" mallin toiminta perjaate on?
WDW sanoi:Luuletko että voisit dokumentoida ton asennusen mahdollisimman hyvin niin sais vähän kuvaa siitä mikä meno kyseisellä härpäkkeellä on?
Mulle ei myöskään ole valjennut mikä tuon "Auto" mallin toiminta perjaate on?