Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teet vaan niinkuin opettaja käskee, niin kaikki menee elämässä hyvin!On se menny elämä näköjään perkeleen vaikeaksi viime aikoina. Kuinka tästä elämästä vallan selviää, duudelis!
No tää menee sillai, että olen se opettaja. Kädet pulpetille!Teet vaan niinkuin opettaja käskee, niin kaikki menee elämässä hyvin!On se menny elämä näköjään perkeleen vaikeaksi viime aikoina. Kuinka tästä elämästä vallan selviää, duudelis!
Huoli pois; olen järjestyksen mies ja opin jo hamassa lapsuudessa kaksi asiaa:No tää menee sillai, että olen se opettaja. Kädet pulpetille!Teet vaan niinkuin opettaja käskee, niin kaikki menee elämässä hyvin!On se menny elämä näköjään perkeleen vaikeaksi viime aikoina. Kuinka tästä elämästä vallan selviää, duudelis!
Miksi nurista samasta asiasta topicista toiseen? Vieläpä samalla, suorastaan omaa typeryyttään julistavalla argumentilla.Mutta miksi nurista joutavia? Onhan kaikki luvut siitä rajoitusnopeudesta alaspäin vielä valittavissa eli valinnanvaraa kyllä riittää.
No juu, aina sanonut, ettei esim katsastusmääräyksillä ole mitään tekemistä liikenneturvallisuuden kanssa.Minusta on kummallista, että joko 1000 tai 2000-kiloisen auton edessä saa olla laillisia hyväksyttyä tyyppiä olevia valaisimia vaikkapa 4 kappaletta tai 3 kappaletta, mutta ei samoja valoja 3 kappaletta.
Tai että joidenkin kaukovalojen referenssilukua mitattaessa kytketään ainoastaan lähivalot, toisia mitattaessa lähi- ja kaukovalot ja kolmansia ei mitata saman speksin mukaan ollenkaan.
Masa jo edellä kiteytti tämän perisuomalaisen "kaikki kielletty" mentaliteetin, jonka pohjalta on tavoitteena kieltää kaikki mitä ei itse tarvitse ja tehdä se vieläpä vailla rationaalisesti perusteltavissa olevia perusteita.
Juuri näistä syistä johtuen olen pikku hiljaa tökkinyt maahantullessa rikottuun autoon alun perin kuuluneet sulakkeet takaisin ja nyt valot toimivat valmistajan suunnittelemalla tavalla.No olihan lisäjarruvalokin vielä jokin aika sitten kielletty...
Ei kun kuskit on päättänet itse mitä lakeja noudattavat...Johtuuko näistä "sulakkeiden tökkimisistä" se, että niin monissa autoissa palavat yötä päivää ns. idioottivalot?
Hyvin harvat käyttävät sumuvaloja säädösten mukaisesti eli vain kovalla sateella tai sakeassa sumussa.
Uudemmat autot sammuttavat sumuvalot joka kerta moottorin sammuessa. Tästä seuraa, että käyttäjän pitää niitä tarvitessaan joka ainoa kerta ajamaan lähtiessään napsauttaa ne uudelleen päälle.Johtuuko näistä "sulakkeiden tökkimisistä" se, että niin monissa autoissa palavat yötä päivää ns. idioottivalot?
Hyvin harvat käyttävät sumuvaloja säädösten mukaisesti eli vain kovalla sateella tai sakeassa sumussa.