Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon mukaan RS ei uusiudu.Niin ja TCX:ltä tulee uusittu mallisto ens vuodeksi... en tosin tiedä tuleeko RS-mallista, mut S-mallista ainakin.
Itse en osta saappaita, joissa ei ole kunnon nilkan suojausta, eli ylitaittumisen estävää rakennetta. Noissa esittämissäsi saappaissa ei sellaista ole... eli en itse ostaisi.Mitä mieltä/kokemuksia Sidi Vertigo Rain saappaista?
No kun miettii, että radalla kaatuu kovemmasta vauhdista, mutta maantiellä ilman turva-alueita, niin kannattaa ostaa niin hyvät suojat, kuin mahdollista, ajoi sitten radalla tai kadulla.Jos ei aja radalla ollenkaan, onko tällöin tarvetta noille muovisaappaille? Vai riittääkö nahkaiset touring saappaat? Esim. Alpinestars gore Web saappaat. Vai onko juuri tälläiset saappaat riittämättömiä suojaukseltaan?
Mielestäni tuossa Vertigo Rain kengässä on kyllä nilkan ylitaivuntasuoja; (shopin sivulla kuva).Itse en osta saappaita, joissa ei ole kunnon nilkan suojausta, eli ylitaittumisen estävää rakennetta. Noissa esittämissäsi saappaissa ei sellaista ole... eli en itse ostaisi.
Voin kans suositella noita TCX:n saappaita, 1.5 kautta ajanu tommosilla ja en oo keksiny mitään huonoa.En epäile hetkeäkään, etteikö ole huippu mono toi daytona, mutta ihmettelen suuresti, etten ole missään kuullut ko. mallista...Kyllä ne ensimmäisenä mainitut Daytonat on ne parhaat mitä rahalla saa katuajoon. Ei ole mikään sattuma miksi kyseinen kenkä on suolaisesta hinnasta huolimatta suosittu Man-saarella.![]()
Tais olla tänään ihan ensimmäinen "kosketus" ton mallin kanssa vaikka on tullut jonniin verran selailtua alan testejä ym, ym, julkaisuja. Luulis koristavan testien kärkisijoja...
edit: Niin jos pitää jotain saapasta suositella niin TCX Competitzione RSTäysverinen kilpasaapas, jolla voi myös kävellä ja toimia normaalisti myös radan ulkopuolella.![]()
![]()
![]()
Itse ostin myös vasta nuo. Tuntuu todella tukevilta nilkan seudulta. Kevättä ja ekaa ratapäivää odotellessaVoin kans suositella noita TCX:n saappaita, 1.5 kautta ajanu tommosilla ja en oo keksiny mitään huonoa.En epäile hetkeäkään, etteikö ole huippu mono toi daytona, mutta ihmettelen suuresti, etten ole missään kuullut ko. mallista...Kyllä ne ensimmäisenä mainitut Daytonat on ne parhaat mitä rahalla saa katuajoon. Ei ole mikään sattuma miksi kyseinen kenkä on suolaisesta hinnasta huolimatta suosittu Man-saarella.![]()
Tais olla tänään ihan ensimmäinen "kosketus" ton mallin kanssa vaikka on tullut jonniin verran selailtua alan testejä ym, ym, julkaisuja. Luulis koristavan testien kärkisijoja...
edit: Niin jos pitää jotain saapasta suositella niin TCX Competitzione RSTäysverinen kilpasaapas, jolla voi myös kävellä ja toimia normaalisti myös radan ulkopuolella.![]()
![]()
![]()
Näyttää kyllä aivan LASKETTELUMONOILTA, niinkuin muutkin mitä täällä on tarjottu.Itse ostin myös vasta nuo. Tuntuu todella tukevilta nilkan seudulta. Kevättä ja ekaa ratapäivää odotellessaVoin kans suositella noita TCX:n saappaita, 1.5 kautta ajanu tommosilla ja en oo keksiny mitään huonoa.En epäile hetkeäkään, etteikö ole huippu mono toi daytona, mutta ihmettelen suuresti, etten ole missään kuullut ko. mallista...Kyllä ne ensimmäisenä mainitut Daytonat on ne parhaat mitä rahalla saa katuajoon. Ei ole mikään sattuma miksi kyseinen kenkä on suolaisesta hinnasta huolimatta suosittu Man-saarella.![]()
![]()
![]()
![]()
Joo toi pitkittäissuunnan liike on noissa uhrattu käyttömukavuuden tieltä mutta siltikin sanoisin että ihan hyvät suojaavuudeltaan (en ole testannut,onneksi).Dainesella ei muita totisia kenkiä kyllä ole kuin nuo. Mulla on noi, tai edellinen, täysin samanlainen malli, mutta coolilla hiilikuitivarvassuojalla käytössä, elikkä Axial In. Muutamat lipat olen nakannut ja jalkoihin ei mittään.
Noissa ei ole nilkan pitkittässuuntaista liikettä rajoitettu mitenkään, siitä miikka. Myös akillesjänne on vähän suojatonna. Mutta sivusuunnassa nilkka ei varmasti pääse taittumaan, eikä runko ihan välittömästi murru, vaikka siihen joku mopo päälle napsahtaisikin.
Hyvät ovat kävellä ja mikä parasta,eivät näytä kuukengiltä...
Kiitti vinkistä.Vinkkinä. Topgear superstoressa ovat viime vuoden tcx competizione s:t tarjouksessa £110. Ebayn kautta ostettuna sieltä löytyi jopa riittävän suuri koko minullekin.
Valentino Rossilla oli SuperBikessa pupukorvat päässä, jotenka ostin sellaiset.On ihan mukavat jalassakin ja kelpaavat myös Valentino Rossille.