Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii totta, itekkin kyllä nakulla ajoin useinkin iso reppu selässä ja en huomannu mitään eroa missään. Ei mulla nautintoa tommonen asia päässyt pilaamaandin din dinDin din din
Tjaah. Mulla väsyi M1800R:n kanssa kädet jo todella lyhyen matkan jälkeen reppu selässä, kun normaalisti sen ajoasento ei käy lainkaan käsille. Aprilian kanssa ei niin paljon huomannut eroa. Ilmeisesti se reppu jotenkin ottaa ilmanvastusta ja kamittaa hartioita? Yhden pitkän reissun (useampi päivä) erehdyin kerran ajamaan reppu selässä ja vikana ajopäivänä pelkkä repun selkään laitto sattui niin, että meinasi itkettää. Ehkä mulle on siitä jäänyt joku kammo. Pyöränä oli tuolloin FZS600.Nii totta, itekkin kyllä nakulla ajoin useinkin iso reppu selässä ja en huomannu mitään eroa missään. Ei mulla nautintoa tommonen asia päässyt pilaamaan![]()
Ja kun sattuu kaatumaan, nii et voi näyttää hyvältäKaupunkioloissa tärkeintä on, miltä näyttää. Ei sinne kaatumaan olla menossa![]()
Pidemmällä matkalla repun kanssa on mielestäni aivan ehdoton, että repussa on vyötärön ympäri menevä kiinnitys ja, että se toimii siten, että se ottaa ison osan painosta hartioilta pois. Repusta kannattaa myös kaikki lepattavat narut yms. solmia jotenkin reppuun kiinni, jotteivat lepata. Se lepattaminen kiskoo reppua yllättävän paljon vauhdissa.Tjaah. Mulla väsyi M1800R:n kanssa kädet jo todella lyhyen matkan jälkeen reppu selässä, kun normaalisti sen ajoasento ei käy lainkaan käsille. Aprilian kanssa ei niin paljon huomannut eroa. Ilmeisesti se reppu jotenkin ottaa ilmanvastusta ja kamittaa hartioita? Yhden pitkän reissun (useampi päivä) erehdyin kerran ajamaan reppu selässä ja vikana ajopäivänä pelkkä repun selkään laitto sattui niin, että meinasi itkettää. Ehkä mulle on siitä jäänyt joku kammo. Pyöränä oli tuolloin FZS600.Nii totta, itekkin kyllä nakulla ajoin useinkin iso reppu selässä ja en huomannu mitään eroa missään. Ei mulla nautintoa tommonen asia päässyt pilaamaan![]()
Ootko koittanut erillisen selkäpanssarin kanssa reppua? Mä en edes huomaa ajaessa reppua selässä kun panssari on välissä, jossei nyt leuka tankissa miljoonaa vedä.Mulla oli tuolla pitkällä matkalla sellainen reppu, jossa oli sekä vyötärön, että rintarangan paikkeilla kiinnitykset, ei auttanut. Tällä pyöränvaihtoreissulla oli eri reppu, kun Suzukin takasatula ei mahtunut tuohon ensin mainittuun, mutta tässäkin oli se vyötärökiinnitys. Ehkä en vain osaa..
Enpä ole, mutta jotenkin en näe että siitä olisi apua, kun oma oletus on se, että tuuli se on mikä jotenkin pääsee reppuun käsiksi ja sitä kautta väsyttää hartioita ja käsiä.Ootko koittanut erillisen selkäpanssarin kanssa reppua? Mä en edes huomaa ajaessa reppua selässä kun panssari on välissä, jossei nyt leuka tankissa miljoonaa vedä.