Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko olla niin, että monivärinen ajoasu toimiikin maastopuvun tapaan?Ite en sellasta päälle laittais ellei ois pakko. Turvallisuuskysymys tietenkin, mutta ennemmin ostaa jonkun vähän kirkkaamman ajotakin kuin pitää liiviä.
Joo, taalla Lontoossa on erittain yleista kayttaa liivia, oli sitten millaisella pyoralla ja millaisella kokemuksella varustautunut motoristi.Oma verrokkini on Lontoosta, jossa asuessa ja paljon autolla liikkuessa kiitin kyllä fiksuja mopoilijoita siitä että aina oli päällä hehkukeltaista. Jäi aika monta läheltäpitiä kokeilematta ihan siitä syystä.
Joo, unohdinkin sanoa tasta. Olen huomannut, etta mutkateilla ajellessa autoilijat jattavat pidemman valin liivilliseen, joko sen takia, etta luulevat aloittelijaksi tai sitten ajattelevat, etta jos mina olen fiksu, hekin voivat olla.Sitä en tiedä liekö minua koskaan autokoulusta opettajalta karanneeksi oppilaaksi luultu mutta ihan rauhassa on saanut ajella. Ja huonona asiana en pidä sitäkään että jättävät epätietoisuudessaan hieman isomman välin pyörän takarenkaan ja auton keulan väliin.
No ei ole kyllä pahan näkönen ollenkaan tuo Iconin liivitys.
Nämä värit ovat nimenomaan huomiovärejä... joten ajavat asiansa.. ja tyylikkäitä on... jos on pintaliitäjä... tai no on nuo montakertaa mukavampia kuin normaalit liivit...No ei ole kyllä pahan näkönen ollenkaan tuo Iconin liivitys.
Mikäli lisävärejä olisi tarjolla. Toki onnistutaan nuokin hinnoilla pilaamaan