• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti goes ruskareissu - LA 13.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joke sanoi:
Huonolla tuurilla vois käydä näin:
1135244246916.gif

tää on aivan ihana- ihan kuin meidän Topi :) mistä löysit?

Kiitti Joke tästä vuodesta. Raivasin teille teitä eilen ettette kiihdyttele lantakasoihin :p

Joke sanoi:
Joku pieni kippo siinä tais pyöriä hetken jaloissa ... ei vaan mä oon aina tykännyt Smarteista :D

Sä ajelit meidän kanssa ihan samoja reittejä!

Kiitos samoin, mukavat syksynjatkot sinnekin :)

mulla oli sit hyvä maku reitin suhteen :;)::polonen::WAZAAP:

Joke sanoi:
Olipas hauskaa taas! Ehtinyt viimeisen kuukauden aikana ajelemaan vaan muutaman kerran, niin oli mutkissa roikkuminen pikkuisen hakusessa alkumatkasta.... mut kyllä se viimeistään Ohensaarentiellä alkoi sujumaan :)

Kawa menee huomenna huilimaan, joten tähän on hyvä lopetella! Weturi kiittää ja kuittaa, kun lumet tulee niin pistetään baarimiittiä & keilasettiä pystyyn :;):

Mun talvipäivien riemuksi hankittu ranskatar on vasta 14v .... taitaa tulla :rant: :D

Kiitos Joke :rakastunut:

Heipsan pojat ja tyttelit

Koskas mentäis keilaan tai bilisteleen tai muuten vaan fiilisteleen :WAZAAP:

Ehtiskö menojalka vippasta viel marras-joulukuussa vai hellittääkö kiireet vasta tammikuunpuolella ?::polonen:

Ois mukava kexiä jotain jos porukalla vaan aikaa/tahtoa ja menohaluja ja pelimiehiä löytyy :;):

Oikein ihanaa joulunaikaa lumikelejä ootellessa :kynttila:

T.Tiina

Kyllähän tuo passaa kunhan en ole silloin hommissa, talvemmalla sitten virallisemmat kuvat ja videot :)

Samma här. Jos keilahallit täynnä ni bilistä sitten. Itelle käy oikeestaan mikä viikonloppu vaan, mutta jos pitäis heittää joku ni oisko joulukuun eka viikonloppu huono?

SQ89 sanoi:
Samma här. Jos keilahallit täynnä ni bilistä sitten. Itelle käy oikeestaan mikä viikonloppu vaan, mutta jos pitäis heittää joku ni oisko joulukuun eka viikonloppu huono?
Näyttäis sopivan tuo joulukuun eka viikonloppu, lauantai paremmin kun perjantaina olen ehtoovuorossa.

Mul on joulukuun ekana laatuaikaa muksun kanssa ja tällä kertaa ei kyl tulla kahdestaan :)

Mut mites porukalle kävis just ennen joulua, 14. tai 15.12?

Joke sanoi:
Mul on joulukuun ekana laatuaikaa muksun kanssa ja tällä kertaa ei kyl tulla kahdestaan :)

Mut mites porukalle kävis just ennen joulua, 14. tai 15.12?
Näyttäis osuvan työviikonloppuun tuo aika.

Jos miettii vuoden lopun hulinaa, niin joku tammi- helmikuu on yleisesti ottaen rauhallisempi.

Vähän näyttäis noi joulukuun viikonloput loppuvan kesken. Nyt on jo parit piparijuhlat tulossa joten mä siirtäisin tammikuulle.

Back