Joke sanoi:Huonolla tuurilla vois käydä näin:
![]()
tää on aivan ihana- ihan kuin meidän Topi
Kiitti Joke tästä vuodesta. Raivasin teille teitä eilen ettette kiihdyttele lantakasoihin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joke sanoi:Huonolla tuurilla vois käydä näin:
![]()
Joke sanoi:Joku pieni kippo siinä tais pyöriä hetken jaloissa ... ei vaan mä oon aina tykännyt Smarteista
Sä ajelit meidän kanssa ihan samoja reittejä!
Kiitos samoin, mukavat syksynjatkot sinnekin![]()

Joke sanoi:Olipas hauskaa taas! Ehtinyt viimeisen kuukauden aikana ajelemaan vaan muutaman kerran, niin oli mutkissa roikkuminen pikkuisen hakusessa alkumatkasta.... mut kyllä se viimeistään Ohensaarentiellä alkoi sujumaan
Kawa menee huomenna huilimaan, joten tähän on hyvä lopetella! Weturi kiittää ja kuittaa, kun lumet tulee niin pistetään baarimiittiä & keilasettiä pystyyn
Mun talvipäivien riemuksi hankittu ranskatar on vasta 14v .... taitaa tulla![]()
![]()

Näyttäis sopivan tuo joulukuun eka viikonloppu, lauantai paremmin kun perjantaina olen ehtoovuorossa.SQ89 sanoi:Samma här. Jos keilahallit täynnä ni bilistä sitten. Itelle käy oikeestaan mikä viikonloppu vaan, mutta jos pitäis heittää joku ni oisko joulukuun eka viikonloppu huono?
Näyttäis osuvan työviikonloppuun tuo aika.Joke sanoi:Mul on joulukuun ekana laatuaikaa muksun kanssa ja tällä kertaa ei kyl tulla kahdestaan
Mut mites porukalle kävis just ennen joulua, 14. tai 15.12?