• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti goes Baariin - PE 18.1 klo 19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa-a, eipä ole vaimon kanssa paljoa teidän porukoissa ajeltu... Mutta noinkohan sitä silti uskaltaisi heittää ilmoille vahvan "ehkä"? :p

Tiedä vaikka ens kesänä innostuis jo mukaan noille ajeluillekkin? :jpstyle:

Yamaha1 sanoi:
Jaa-a, eipä ole vaimon kanssa paljoa teidän porukoissa ajeltu... Mutta noinkohan sitä silti uskaltaisi heittää ilmoille vahvan "ehkä"? :p

Sekaan vaan.

tiinuski12 sanoi:
Eli pyörällä tulijat saavat maistella sit Joken piikkiin - Katrin kanssa tullaan sit polkupyörillä joten varaudu isoon laskuun :right:

Tästä(kin) tulee kallis ilta :D

Yamaha1 sanoi:

Tervetuloa mukaan vaan, molempiin :;):

No joo. Tullaan pyörähtämään. Jos kerrotte hyviä juttuja saatan jäädä pidemmäksikin aikaa.

Mahdollinen ehkä täältä suunnasta tete73 kanssa, itse en oo letkaillu vielä mutta jos tulevana kesä tulis. Tulis ennakkoon tutustumaan väkeen.:)

Ei tuu ilmaiset :bisseä: tänään helpolla, sen verran on miinuksia mittarissa :D

Seiskalta nähdään! Mä otan pleikan ja move-stongan mukaan, niin päästään ajelemaan :cruising:
PS-Move-Wheel-01.jpg

Pavel Pude sanoi:
Mahdollinen ehkä täältä suunnasta tete73 kanssa, itse en oo letkaillu vielä mutta jos tulevana kesä tulis. Tulis ennakkoon tutustumaan väkeen.:)
Mukaan vaan, molempiin :)

Joke sanoi:
Ei tuu ilmaiset :bisseä: tänään helpolla, sen verran on miinuksia mittarissa :D

Juuei, silti piti käydä fiilistelemässä kun oli noin kovin nätti ja kuulas keli :cruising:
Aika kirpeää touhua, mutta hienot oli talviset maisemat.

Illalla kuitenkin muulla kyydillä :bisseä:

Pahus kun ei tullut huomattua ajoissa ,
tosin en ole ehtinyt edes ajoihin niin eikai sitä baariin ekalla kerralla :p

Jos sitten tänävuonna ehtis ajoihin mukaan :orgmp2:

Ei muutakun hyvää iltaa ja päristelkää tuopin ääressä :grin:

F2D123B2-AF69-48A8-A10F-52FB5F0877DE-1001-000000E42F339A23.jpg

Ei ole vaikea arvata suuntaa, oli kiva saada nimille myös kasvoja.:)

Viimeksi muokattu:
Eka!?

Kotona siis :D
Olipa hauska tavata ja fiilistellä kesää. Perinteiseen tyyliin omalla autolla liikkeellä, mettässä asumisen varjopuolia ettei oo varaa ajella taksilla :grin:
Kivaa oli, viimeistään ensi kesänä tavataan taas :)

Oli kiva nähdä taas porukoita ja aika pian nähdään taas varusteet niskassa.
Naakka sain minäkin taksit luistettua selvänä, josko sitä sitten naatiskelua tulee suoritettua tukholman messujen aikoihin:p

Jäihän sinne ainakin mun lähtiessä yli kymmenen, tate voi antaa viimeisimmän tilannetiedon

Back