Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sellaista sattuu joskus, kyllähän tässä on ajopäiviä vielä paljon edessäJoke sanoi:Meikä joutuu valitettavasti perumaan näihin kekkereihin osallistumisen, mut marko.fzs lupasi weturoida Turun letkan molempiin suuntiin
Viimeistään heinäkuussa, kun lomat alkaa on luvassa lisää näitä yhden yön reissuja Turusta (n. 800km/2 päivää), kannattaa pitää simmut auki ja seurailla foorumia![]()
tate66 sanoi:Sellaista sattuu joskus, kyllähän tässä on ajopäiviä vielä paljon edessä
Mahtaako tulla soraränniä nyt eteen kun marko.fzs ottaa weturoinnin tuohon reissuun![]()
marko.fzs sanoi:Tielle 25 natsaa. Tossa on niin vähän ylimääräistä aikaa ettei oikein paljon voi mutkan kautta mennä.
Eiköhän tulla konetietä alkuun kun aika on melkoisen rajattu.bikerinna sanoi:Mulla on pikareissu pe-la Kemiönsaarelle Strömmaan, mutta sieltä voisin aamusta ajella mukaan tähän letkaan. Ajaako kukaan mahdollisesti konetietä? Jos ajelisin johonkin odottelemaan ja kun näen letkan, niin liittyisin vaikka lennosta mukaan![]()
tate66 sanoi:Eiköhän tulla konetietä alkuun kun aika on melkoisen rajattu.
bikerinna sanoi:Mulla on pikareissu pe-la Kemiönsaarelle Strömmaan, mutta sieltä voisin aamusta ajella mukaan tähän letkaan. Ajaako kukaan mahdollisesti konetietä? Jos ajelisin johonkin odottelemaan ja kun näen letkan, niin liittyisin vaikka lennosta mukaan![]()
tate66 sanoi:Tuota olisko toi lähtö parempi hiukan aiempaa,näyttää olevan melko tiukka aikataulu mäntsälään.

marko.fzs sanoi:Mä ehdottaisin että siirretään lähtö Paimion Nesteelle klo 8.00
Syystä että:
Voitetaan ainakin 30min aikaa ja mun ei tarvis ajaa konetietä turkuun ja heti takaisi
Voidaan käyttää 30min mutkateihin![]()
Kyllä tuo minulle sopii ja uskoisin että myös muille osallistujille.marko.fzs sanoi:Mä ehdottaisin että siirretään lähtö Paimion Nesteelle klo 8.00
Syystä että:
Voitetaan ainakin 30min aikaa ja mun ei tarvis ajaa konetietä turkuun ja heti takaisi
Voidaan käyttää 30min mutkateihin![]()

Joke sanoi:Päivitin uuden paikan aloituspostiin, niin ei tuu sekaannuksia
Voi prkl kun korpeaa, kun ei ehdi mukaan! Pitäkää hauskaa munkin puolesta![]()