• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti Goes 2pv TouRinki 26.-27.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaksi tarvittais vielä messiin, niin reissu toteutuu. Viikonlopulle lupaa pariakymppiä lämmintä ja pelkkää
d000.png
:jippikaijee:

Eli nyt ne veijot kaappiin, pyörä tallista ja mukaan tälle mahtavalle reissulle kesää aloittamaan!

Meikä joutuu valitettavasti perumaan näihin kekkereihin osallistumisen, mut marko.fzs lupasi weturoida Turun letkan molempiin suuntiin :;):

Viimeistään heinäkuussa, kun lomat alkaa on luvassa lisää näitä yhden yön reissuja Turusta (n. 800km/2 päivää), kannattaa pitää simmut auki ja seurailla foorumia :)

Joke sanoi:
Meikä joutuu valitettavasti perumaan näihin kekkereihin osallistumisen, mut marko.fzs lupasi weturoida Turun letkan molempiin suuntiin :;):

Viimeistään heinäkuussa, kun lomat alkaa on luvassa lisää näitä yhden yön reissuja Turusta (n. 800km/2 päivää), kannattaa pitää simmut auki ja seurailla foorumia :)
Sellaista sattuu joskus, kyllähän tässä on ajopäiviä vielä paljon edessä :)
Mahtaako tulla soraränniä nyt eteen kun marko.fzs ottaa weturoinnin tuohon reissuun :p

tate66 sanoi:
Sellaista sattuu joskus, kyllähän tässä on ajopäiviä vielä paljon edessä :)
Mahtaako tulla soraränniä nyt eteen kun marko.fzs ottaa weturoinnin tuohon reissuun :p

ei tule

Tielle 25 natsaa. Tossa on niin vähän ylimääräistä aikaa ettei oikein paljon voi mutkan kautta mennä.

marko.fzs sanoi:
Tielle 25 natsaa. Tossa on niin vähän ylimääräistä aikaa ettei oikein paljon voi mutkan kautta mennä.

Juu, vähän kiirettä meillä kanssa Posarista pitää, kun pitäis pitää vähän taukojakin, koska tuleva päivämatka on aikamoinen.

Tuota olisko toi lähtö parempi hiukan aiempaa,näyttää olevan melko tiukka aikataulu mäntsälään.

Mulla on pikareissu pe-la Kemiönsaarelle Strömmaan, mutta sieltä voisin aamusta ajella mukaan tähän letkaan. Ajaako kukaan mahdollisesti konetietä? Jos ajelisin johonkin odottelemaan ja kun näen letkan, niin liittyisin vaikka lennosta mukaan :cruising:

bikerinna sanoi:
Mulla on pikareissu pe-la Kemiönsaarelle Strömmaan, mutta sieltä voisin aamusta ajella mukaan tähän letkaan. Ajaako kukaan mahdollisesti konetietä? Jos ajelisin johonkin odottelemaan ja kun näen letkan, niin liittyisin vaikka lennosta mukaan :cruising:
Eiköhän tulla konetietä alkuun kun aika on melkoisen rajattu.

Eiköhän tuo Kivihovi ole ihan ok paikka. Mä voisin vaikka ajaa sitä kautta, jos letka vaikka sattuisi menemään toista reittiä.

Sieltä pitäisi päästä lähtemään hiukan ennen yhdeksää. -Jos vaikka koitettaisiin olla joskus 8:45 - 8:55 kieppeillä siellä?

Jep, eli ilmoittautuminen suoritettu ja olen Kivihovilla la aamulla klo 8.30 valmiina lähtöön :)

tate66 sanoi:
Tuota olisko toi lähtö parempi hiukan aiempaa,näyttää olevan melko tiukka aikataulu mäntsälään.

Mä ehdottaisin että siirretään lähtö Paimion Nesteelle klo 8.00
Syystä että:

Voitetaan ainakin 30min aikaa ja mun ei tarvis ajaa konetietä turkuun ja heti takaisi:thumbup:

Voidaan käyttää 30min mutkateihin:grin:

marko.fzs sanoi:
Syystä että:

Voitetaan ainakin 30min aikaa ja mun ei tarvis ajaa konetietä turkuun ja heti takaisi:thumbup:

Ääni tälle (mulla on oma/sama lehmä ojassa).

marko.fzs sanoi:
Syystä että:

Kyllä tuo minulle sopii ja uskoisin että myös muille osallistujille.
Herääminen ei tuota ongelmia.
Olikos tämä nyt ns. virallinen muutos?

marko.fzs sanoi:

Päivitin uuden paikan aloituspostiin, niin ei tuu sekaannuksia :;):
Voi prkl kun korpeaa, kun ei ehdi mukaan! Pitäkää hauskaa munkin puolesta :orgmp2:

Joke sanoi:
Päivitin uuden paikan aloituspostiin, niin ei tuu sekaannuksia :;):
Voi prkl kun korpeaa, kun ei ehdi mukaan! Pitäkää hauskaa munkin puolesta :orgmp2:

No me yritetään.

Meinasinkin just pyytää että vaihdat aloitusviestissä lähdön Paimioon. mut sä kerkesitkin jo:thumbup:

Back