• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitin Tikkarintuijottajat 9.9.2012 klo 12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pelkkään makkaranrillaukseenkin voi osallistua, kun näköjään osalla olisi siihenkin kiinnostusta.

Paikkana on vanha tuttu Kekkosplassi, osoite suunnilleen Vanha Turuntie 1(?)
Sitä ennen ajetaan runsas 150 km mutkia, eli joskus klo 15 ollaan rillailemassa.

E. Kellonaikaa rukattu

Mää voin tulla makkaralle, jos sopii niin jos Tampereelta vaik tulis vähä joku muuki mukka? :orgmp3:

MotOrg on luvannut tarjota maggarat letkalaisille :jippikaijee:

Tähän asti ilmoittautuneita on kymmenen, joista pari ehkää. Nyt Hep-huutoja tänne niin saadaan rillata kunnolla, eikä tarvii kanniskella ostoksia mukana.

Päivittelen aloitusviestiin tähän mennessä tulleet ilmoittautumiset ja ehkä-ilmoittautumiset.

Ehkä. Menee päälekkäin Fitness tyttöjen kattelemisen Lahdessa... Ja kuitenkin mopoilua tullu ihan kivasti tälle kesälle. Mutta joo, viel ei tiiä.

Tuleekin oikein komia grillaushetki, melkein vois sanoa minimiitiksi :D

marko.fzs sanoi:
Toinen hakemus hylätty:rant:

:rant: On epistä jos vakioveturit ei pääse grillaamaan, neuvotelkaa Joke ja Marko uudestaan hallitusten kanssa.
Ottakaa hallitus mukaan ja tulkaa vaikka autolla.

(sanoinko mä just autolla? :kääk: Pthyi-yäk!)

Naakka sanoi:
:rant: On epistä jos vakioveturit ei pääse grillaamaan, neuvotelkaa Joke ja Marko uudestaan hallitusten kanssa.
Ottakaa hallitus mukaan ja tulkaa vaikka autolla.

(sanoinko mä just autolla? :kääk: Pthyi-yäk!)

AUTOLLA :kääk:

Joo mut mä joudun perumaan oman osallistumiseni. Kuulemma joutuu olemaan kotona ku tulee suku kylään. En kyl käsitä et miks just mun pitää olla sillon kotona - eikö riittäis et hallitus hoitais mun suvun kestimisen :blink::blink::blink:

tai siis.. ei kai haittaa jos otan koko suvun mukaan??????

Jesjes keli näyttäis olevan ihan hyvä:) Mikäli noihin ennustuksiin voi yhtään luottaa...
Missä muuten kaikki alottelevat/hitaat kuskit on:kääk: Tosin mekään mitään nopeita kuskeja olla, mutta muistelisin että kesällä oli kysyntää juurikin hitaille letkoille:blink:

SQ89 sanoi:
Tosin mekään mitään nopeita kuskeja olla, mutta muistelisin että kesällä oli kysyntää juurikin hitaille letkoille:blink:

Nyt tuliskin TOSI hidas letka, kun on Kawasta jarrukahva poikki :itkupilli:

Back