• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitin Tikkarintuijottajat 9.9.2012 klo 12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Alustavasti ilmoittauduttaisiin. Pääsy riippuu pitkälti siitä järjestyykö lasten hoito.
Voitais isännän kans tulla molemmat enskertalaisina Turkumiitin letkaan.
Haittaako tuo ettei isäntä (vielä :;): ) oo rekisteröityny tänne?

Kolmaskerta toden sanoo:jippikaijee: Laskekaa mullekin yks makkara. Tulen omia reittejä iltaloman lyhyyden vuoksi.

Taitaa tulla pisin letka tähän kauteen :)
Melkoisesti toi makkaratyrkky auttaa :p

Ehkä mukana myös. Tänään tuparit, joten sen verran jyrkkä ehkä, ettei tarvi varata makkaraa mulle. Ostan omat, jos oon siinä kuosissa, että uskallan lähteä.

Täten vahvistan mukanaoloni, eli mun maggarat saapi varailla ;)
Himassa tarvii olla ajoissa mutta köröttelen sieltä sitten yksin jos grillaus venyy ;)

Marko ei sit sytytä tällä kertaa :kynttila:

Viimeksi muokattu:
PK-seutulainen ilmoittautuu messiin Turun letkaan. Ajelen tässä porukassa kyrsälle ja kotiinpäin lähden TouRinki-jengin matkaan. Sattui sopivasti tämä reissu kun olen broidilla yökylässä Turussa lauantaina :)

Onko org.in/järjestäjän puolesta muuta kuin pelkät makkarat? Tietää vain ottaa omat mausteet ym. tarvikkeet mukaan.

Itse ainakin varautunut omilla juomilla ja mausteilla, eli normi nuotio varustus.

Näyttäis keli ainakin viel suosivan tätä huomen :jippikaijee: Just kävin hankaas vehkeet edustuskuntoon :orgmp: Ihan uteliaisuudest,montako ekakertalaista mun lisäks nyt tulos? Ja miten on,passaako ajella hännillä ku kuitenkin niin "vihree" tälläsis? Ellei kolmee lasketa letkaks...

Naakka sanoi:
Veturien kohdalla voidaan tehdä näinkin radikaali poikkeus :D

(kunhan eivät ala auton kanssa veturoimaan letkaa :blink:)

Ilmoitatko kaverien lukumäärän ennen sunnuntaita?

Kaksi on tulossa näillä näkymin itseni lisäksi.

Jan76 sanoi:
Näyttäis keli ainakin viel suosivan tätä huomen :jippikaijee: Just kävin hankaas vehkeet edustuskuntoon :orgmp: Ihan uteliaisuudest,montako ekakertalaista mun lisäks nyt tulos? Ja miten on,passaako ajella hännillä ku kuitenkin niin "vihree" tälläsis? Ellei kolmee lasketa letkaks...

Ensikertalaisen kannattaa ajaa mahdollisimman keulilla, ei hännillä. Letkan haitariliike ei silloin vaikuta niin paljon eikä tule houkutusta ajaa kovempaa kuin kykenee, jotta saa muut kiinni.

Mika_Tz sanoi:
Ensikertalaisen kannattaa ajaa mahdollisimman keulilla, ei hännillä. Letkan haitariliike ei silloin vaikuta niin paljon eikä tule houkutusta ajaa kovempaa kuin kykenee, jotta saa muut kiinni.
Letkoissa laitetaan poikkeuksetta kokemattomat taakse, tämä siksi ettei takana olevat joudu jarruttamaan mutkissa edessä olevan vuoksi.
Toki tauolla letkan paikkaa pääsee vaihtamaan jos alkuperäinen paikka on väärä.

tate jo tossa yllä ehti ensin, samaa mieltä olen kokemattomat ja hitaammat taakse. Saattaa oppiakin jotain edellä ajavien ajolinjoista :)

Hyväksi koettu pk-ajojen ohje kertauksen vuoksi tässä. Risteysten merkkaaminen on se kaikkein tärkein ohje, eli pitää huolen että takana tuleva näkee minne käännytään.

Uskoisin kuitenkin ettei nyt ole pelkoa letkan hajoamisesta. Lupaan ottaa porukan kasaan riittävän usein. Ja nyt ei ajeta tikkari + 10 km-nopeutta. Vaan ajetaan nopeusrajoitusten mukaan korkeintaan. :)

Kateellisena mietin huomenna suvun päivällisillä, että nytkin voisi olla makkaralla ja
vielä paremmassa seurassa :(

Back