• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitin kevään aloitus VOL3 - SU 15.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vä-hän-o-li kyl-mä tossa loppuvaiheessa kun alkoi Tampere hää-äämöttäm-äään... Niin oli kun olis avonaiseen pakastimeen ajanu kun aurinko alkoi laskea. winstopper-kauluri oli taaskin täysin ehdoton ja kahvalämppärit tietty!

Jees matkahan multa loppui aamulla lyhyeen (150 metriä) kun mopo tyssäs keskelle risteystä elottomana. Syyksi paljastu satulan alla oleva oma-asennus-johto, mikä oli löytänyt itsensä satulan ja rungon väliin… tuloksena sitten sytytyksen sulake poksahti (onneks vaan se). Parkkiksella teippailin johdon kuntoon ja istutin varasulakkeen paikalleen ja meno jatkui.

Takaisin tullessa ihmettelin, että mitä kaikkea musaa sitä onkaa ipopdissa, kun on tuo satunnassekoitus päällä. Jossain ennen Humppilaa se leikkas kiinni – ipod meinaan. Pink Floydin Echoes jäi kesken. Eli sähkömurheitä tällä reissulla.

Kiitokset minultakin Jokelle, oikein hyvät mutkat olit valinnu :WAZAAP: JMH digitupakka on nykyaikaa, älä jämähdä keskiaikaan :p

Hauskaahan tuo oli, taas... :p

Tietkin juuri sopivassa kunnossa, edes vähän tasoitusta tuohon kulku puoleen noista kumpareista ja hiekasta... :right:
Ja onneksi tuli talvella treenattua.

Muutama fotonkin tuli otettua...

:D se on nyt näköjään niin että tuollainen hiukan reipashenkisempi ensiajelu keväällä vie sen jännityksen ajamisesta ihan kokonaan kun normaalisti ei uskalla mutkiin ihan tuolla tavalla roikotella tähän aikaan vuodesta... :D

hauskaa oli ja kylmä tuli vasta apsin pihassa seisoskellessä, tiet oli niitä ihan tuttuja joita tulee kahnattua melkein joka ilta kesäisin mutta ei se haittaa, parempi vaan kun edes hiukan tietää...:polonen:

408km... ihan kiva eka oikea asfalttikierros tänä vuonna...

seuraavaa odotellessa...:bye:

kiitos ja hei..

seikkailu vois kuvata muutakin ku mun selkää...

oma mediasydeemi hiukan kiukutteli... kamera ei ollu päällä, puhelin ei suostunu lähettämään musaa pottaan ym. mutta ehkä sitten ens keralla...:häähää:

Hauskaa oli ja hyvän pituinen letka kasassa. Pienellä taktikoinnilla ehdittiin vielä valoista koko remmi ja selän takaa kuului vihreää odotellessa mukavaa jytinää :) Kiitos kaikille ja erityisesti Naakalle perän pitämisestä!

Huomasitteko muuten, kun lossilla autoilijat päästi meidät keulille? Kävin jonon ensimmäisen jutuilla, niin hän tokaisi että "siksihän mä tähän reunaan ajoin, en oo lähdössä teidän keulille ajelemaan" :D

Letka oli juu ihan kohtalaisen kokoinen ja näyttävä taaempaa kattella :) Takana sen jytinän lisäksi tuntuu vielä aika voimakkaana moottoriöljyn ja pakokaasun tuoksu. Joskus olen miettinyt, että kyllä ne uudemmatkin mopot sitä öljyä varmasti syö, ainakin letkan tuoksusta päätellen. :;):

Joke sanoi:
Hauskaa oli ja hyvän pituinen letka kasassa. Pienellä taktikoinnilla ehdittiin vielä valoista koko remmi ja selän takaa kuului vihreää odotellessa mukavaa jytinää :) Kiitos kaikille ja erityisesti Naakalle perän pitämisestä!

Huomasitteko muuten, kun lossilla autoilijat päästi meidät keulille? Kävin jonon ensimmäisen jutuilla, niin hän tokaisi että "siksihän mä tähän reunaan ajoin, en oo lähdössä teidän keulille ajelemaan" :D
Juu kuulin kyllä kaverin vastauksen kun olin ihan vieressä, fiksu kaveri oli.
Ja kiitoksia vaan hyvästä reitistä ja veturoinnista taas kerran :)

Huomasin äsken, että meni sitten takanenkin loppuun tällä reissulla. Pikkasen jo kangas loisti yhdestä kohdasta, ja äsken kävin reilu 100 km kiskasemassa ni näkyy jo melko reilustikin... No ylihuomenna vaihtoon. :)

Back