Seikkailu_R sanoi:
Sähän oot siirtyny melkein katukumiin jo.. Tietää helpotusta kuvajahdeille eli ei tartte enää mäen päälle alkaa kiipeemään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seikkailu_R sanoi:
heeppa sanoi:Jos kerta Naakkakin on ehkä tulossa, niin kyl sit määkin![]()

Joke sanoi:Nyt olis navissa 208 km pitkä lenkki valmiina. Noin puolet oon ajellut etukäteen ja loput mennään sitten vielä rauhallisemmin
Pääseekin sunnuntaina testaamaan uutta Garminin zümoa tositoimissa. Kaffanlämppärit tuli tyypättyä jo viime vkoloppuna. Haastavaa asennella noita tourinkivarusteita kilokyykkyyn, kun missään ei ole tilaa...![]()
JMH sanoi:Afrikkalaiset ovat aika taitavia kuljettamaan tavaroita päänsä päällä.
Joke sanoi:Teretulemast mukaan
Pelkkä satula puuttuu... kannattelee vaikka jaloilla vähän enemmän![]()

Joke sanoi:Onhan ne ja kahvatkin lämpee ihan auringon voimalla.
Eli kesän reissuille tankkilaukku kypärän päälle kiinni? Siinä olis Norjalaisilla ihmettelemistä![]()
Kankkis sanoi:Sikäli mikäli pääsen mukaan niin tiedoksi etten ole moisessa ajossa koskaan ollut, viime hetken vinkkejä/ohjeita noobille?
Itseasiassa MP ajoakin on vasta takana reilu 4000km.
EDIT. Löytyskin ohjeita heti tuolla, letkan peräpäähän vaan![]()
shyhander sanoi:Pyöreitä linjoja vaan. Kurveissa ulkoreunaan ja sieltä taitetaan pyöreästi kurvin sisäreunaan, sillälailla minä olen pärjäilly, joskus on hiukan jalkatapit raapinu asvalttia kun on ajatus karannu ajamisesta ja on menny linja kurviin väärin. Katse aina kauas kurvin suuntaan. Itte pyrin ajamaan jarruttelematta, niin ei tule niin hötkyiltyä.

Kankkis sanoi:Juu, perusajo kyllä hallussa ajolinjoineen jne jne, mutta letka-ajosta ei ole kyllä kokemuksia mutta eipähän sit saakkaan mikäli ei tule mukaan
Olihan tuolla noi ryhmäajon yleiset säännöt, eiköhän niillä jo tiiä miten siellä toimitaan, näkyilee toivottavasti sunnuntaina.
adville sanoi:208km... ai että tourinkii tästä sit tulikin..
onko reitillä mittariasemia, kun on tuo toimintasäde hiukan sellainen että joutuu muuten 8km työntämään...
nuukuuttani kun en sitten sitä suurempaa tankkia vieläkään hankkinut.![]()