-Anu-
~Kaatumatappi~
Bembölen kaffestuga kelli kymmenen? Ks. mun aiempi viesti tosa vähän ylempänäMoneltas nämä PK sällit meinaa lähtä liikenteeseen ja mistä? Itellä varmaan lievä krapsa, mutta ajattelin vääntyä messiin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bembölen kaffestuga kelli kymmenen? Ks. mun aiempi viesti tosa vähän ylempänäMoneltas nämä PK sällit meinaa lähtä liikenteeseen ja mistä? Itellä varmaan lievä krapsa, mutta ajattelin vääntyä messiin..
Vai olisko kuitenkin vaikka Nihtisillan aapiskukko klo 10? Kun siellä Bembölessä on se inhottava hiekkaparkki, ei viittis heti aamusta sotkea vehkeitä..?Bembölen kaffestuga kelli kymmenen? Ks. mun aiempi viesti tosa vähän ylempänäMoneltas nämä PK sällit meinaa lähtä liikenteeseen ja mistä? Itellä varmaan lievä krapsa, mutta ajattelin vääntyä messiin..![]()
tykkäis enemmän kaffestugasta, mut ei nillitä jos mesta vaihtuu.Vai olisko kuitenkin vaikka Nihtisillan aapiskukko klo 10? Kun siellä Bembölessä on se inhottava hiekkaparkki, ei viittis heti aamusta sotkea vehkeitä..?Bembölen kaffestuga kelli kymmenen? Ks. mun aiempi viesti tosa vähän ylempänäMoneltas nämä PK sällit meinaa lähtä liikenteeseen ja mistä? Itellä varmaan lievä krapsa, mutta ajattelin vääntyä messiin..![]()
![]()
kotkanpesältä sais vaiks snadin aamupalankin.. mut mulle käy både och.Vai olisko kuitenkin vaikka Nihtisillan aapiskukko klo 10? Kun siellä Bembölessä on se inhottava hiekkaparkki, ei viittis heti aamusta sotkea vehkeitä..?Bembölen kaffestuga kelli kymmenen? Ks. mun aiempi viesti tosa vähän ylempänäMoneltas nämä PK sällit meinaa lähtä liikenteeseen ja mistä? Itellä varmaan lievä krapsa, mutta ajattelin vääntyä messiin..![]()
![]()
Siin on alhaalla pikiparkkipaikka, pitää vaan jaksaa dallaa se mäki ylös. Jätä sinne. Toisaalta toi akkoskahvilakin sopii, jos nyt oon tatista tulossa, pikkusen suunnitelmat viäl auki.Vai olisko kuitenkin vaikka Nihtisillan aapiskukko klo 10? Kun siellä Bembölessä on se inhottava hiekkaparkki, ei viittis heti aamusta sotkea vehkeitä..?Bembölen kaffestuga kelli kymmenen? Ks. mun aiempi viesti tosa vähän ylempänäMoneltas nämä PK sällit meinaa lähtä liikenteeseen ja mistä? Itellä varmaan lievä krapsa, mutta ajattelin vääntyä messiin..![]()
![]()
Jätä vaan suosiolla nappulat talliin, ei taida sunnuntaina tulla niin paljoa hiekkapätkää ettet pärjäisi nykyisillä renkailla...Ehdin kuin ehdinkin mukaan rillailee maggaraa,pitää ensin vaan tosa sunnuntaiaamupäivällä rengasraudoilla leikkiä et saa taas nappulagummit alle.
On täsä liian kauan jo ajettu "välikelin" renkailla![]()
No en olis kyllä tämän reissun takia vaihtanutkaan nappuloihiinJätä vaan suosiolla nappulat talliin, ei taida sunnuntaina tulla niin paljoa hiekkapätkää ettet pärjäisi nykyisillä renkailla...Ehdin kuin ehdinkin mukaan rillailee maggaraa,pitää ensin vaan tosa sunnuntaiaamupäivällä rengasraudoilla leikkiä et saa taas nappulagummit alle.
On täsä liian kauan jo ajettu "välikelin" renkailla![]()
Paremmat bonerit saa ja vielä heti kun ajaa 300m Kauniaisten suuntaan Shellin kylmäasemalle tankkaan, tänään 1.384 vs 1.469.Nihtarin ABC on just hyvä, saa tankattuu samalla ja bonkuset kotia![]()
ehkä löydän ehkä en, olis nasta jos pitäisit vaikka handusta kiinni... bemis, nihtari, hyrylä aso aso böndee kaikki tyynnihattara... löydätkö tonne vai pitääkö tulla saattamaan, tai onko ylipäätään selvillä nyt mistä se lähtö on![]()
No mutta mukavaa. Hianoo, et joukkoon eksyy toinenkin Moottoripyörä.Ajelen suoraan asiaan eli G - pisteelleja sieltä letkan mukana ainakin Tammelaan.![]()
![]()
Edit. ja ruokailen mopokahvilassa.