• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku mutkailee 25.7.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moneltas nämä PK sällit meinaa lähtä liikenteeseen ja mistä? Itellä varmaan lievä krapsa, mutta ajattelin vääntyä messiin..
Bembölen kaffestuga kelli kymmenen? Ks. mun aiempi viesti tosa vähän ylempänä
smile_org.gif

Anu hei? Jos mä tuun mukaan niin mistä lähetään ja monelta?
033102bebe_1_prv.gif

Lykkään Beebeen vieraan syliin ja yritän herää ajoissa mestoille. Jää sit se huolto maanantaille kai..

Tääki yrittää ilmestyä Bembööleen 10:ksi jos mitään ihmeellistä tule taas sotkemaan ajelusuunnitelmia.
thumbs-up.gif

Moneltas nämä PK sällit meinaa lähtä liikenteeseen ja mistä? Itellä varmaan lievä krapsa, mutta ajattelin vääntyä messiin..
smile_org.gif
Vai olisko kuitenkin vaikka Nihtisillan aapiskukko klo 10? Kun siellä Bembölessä on se inhottava hiekkaparkki, ei viittis heti aamusta sotkea vehkeitä..?
crazy.gif

smile_org.gif
Vai olisko kuitenkin vaikka Nihtisillan aapiskukko klo 10? Kun siellä Bembölessä on se inhottava hiekkaparkki, ei viittis heti aamusta sotkea vehkeitä..?
crazy.gif
tykkäis enemmän kaffestugasta, mut ei nillitä jos mesta vaihtuu.

smile_org.gif
crazy.gif
kotkanpesältä sais vaiks snadin aamupalankin.. mut mulle käy både och.

smile_org.gif
crazy.gif
Siin on alhaalla pikiparkkipaikka, pitää vaan jaksaa dallaa se mäki ylös. Jätä sinne. Toisaalta toi akkoskahvilakin sopii, jos nyt oon tatista tulossa, pikkusen suunnitelmat viäl auki.

Ehdin kuin ehdinkin mukaan rillailee maggaraa,pitää ensin vaan tosa sunnuntaiaamupäivällä rengasraudoilla leikkiä et saa taas nappulagummit alle.
On täsä liian kauan jo ajettu "välikelin" renkailla  
lookaround_orig.gif

Ehdin kuin ehdinkin mukaan rillailee maggaraa,pitää ensin vaan tosa sunnuntaiaamupäivällä rengasraudoilla leikkiä et saa taas nappulagummit alle.
lookaround_orig.gif
Jätä vaan suosiolla nappulat talliin, ei taida sunnuntaina tulla niin paljoa hiekkapätkää ettet pärjäisi nykyisillä renkailla...

MUUTOS PK-POSSUJONOON, LÄHTÖPAIKKA NIHTISILLAN AAKKOSET, SAMA AIKA, SAMA MUOTO =)

ELI KLO 10:00

No hemmetin hemmetin hemmetti. Nihtarin ABC on just hyvä, saa tankattuu samalla ja bonkuset kotia
smile_org.gif
Kas kun ei tullu mieleen. Täytyyhän tässä pitää huoli ettei riisorin vehkeet sotkeennu
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Eli joo, startti ABC:lta kelli 10 reikäleipä.

hattara... löydätkö tonne vai pitääkö tulla saattamaan, tai onko ylipäätään selvillä nyt mistä se lähtö on
lookaround_orig.gif

lookaround_orig.gif
Jätä vaan suosiolla nappulat talliin, ei taida sunnuntaina tulla niin paljoa hiekkapätkää ettet pärjäisi nykyisillä renkailla...
No en olis kyllä tämän reissun takia vaihtanutkaan nappuloihiin
biggrin.gif

Tahtoo vaan taas ajella niitä parempia alustoja ilman et tarvii katella et etuselle on metrin verran liirausvaraa ennen kuin menee ojaan
biggrin.gif

Ajelen suoraan asiaan eli G - pisteelle
biggrin.gif
ja sieltä letkan mukana ainakin Tammelaan.  
062802moto_prv.gif

Edit. ja ruokailen mopokahvilassa.

Nuniin, ja tääkin tatissa, et tuun sit tonne akkosasemalle tankkaileen, tai ainakin aamupalalle.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back