• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meinaan lähteä huomenna kemiön suuntaan kattelemaan mutkateitä ja kuluttamaan renkaiden reunoja oikein huolella. jos tekee mieli mukaan olen lähdössä Paimion Nesteeltä klo 17.30. Ajo seura kelpais
smile_org.gif
wink.gif

Mä voisin tulla, jos ei hirveästi väsytä. Olen viimeistään tohon kellonaikaan paikalla, jos olen tullakseen
smile_org.gif

Ei varmaankaan pääse, mut vkl järjestyi yllätysvapaat.
Jos huomennakin?
bowdown.gif
<<<< lähinnä rukoilua oleva myhiö

Mä voisin lähteä huomenna torstaina heittämään lenkin pitkästä aikaa.
Mistä lähtö ja milloin?

Sorasurautus kyykyllä osa 1 suoritettu  
062802jumpie_prv.gif

tounge.gif

Olipas hauskaata!
Mustan päällysteen pätkätkin olivat oikein oivia; mutta kyllä nuo sorapätkät kruunas homman

(hekottelenkohan unissani?).

Tulikohan hommattua vääränsorttinen kakkospyörä?  
wink.gif

E: täpinöissä unohtui kiittää veturia; kiitos Marko
bowdown.gif

Minultakin kiitosta Markolle hienoista mutkista, oli aivan uusia pätkiä minulle. Saatiinhan sit Naakallekkin tuota soratie kokemusta
062802jumpie_prv.gif
enskakuskeille lohdutukseksi et ei me kaikkia iloja teiltä viedä, vesistöt ylitämme edelleen losseja tai siltoja myöten
sport05.gif

Kyllä moottoripyöräilyyn on tullut ihan uutta vauhtia noilta hiekkateiltä. Tänään tosiaan metsätiellä peura lähti mun kanssa viivalle vitsi kun olisi ollut viteokamera.
062802jumpie_prv.gif

Kyllä sitä tarvii vielä ennen talvea järkätä joku kunnon sora surautus
talktohand.gif

Kyllä moottoripyöräilyyn on tullut ihan uutta vauhtia noilta hiekkateiltä. Tänään tosiaan metsätiellä peura lähti mun kanssa viivalle vitsi kun olisi ollut viteokamera.  
062802jumpie_prv.gif
Taasko te eksyitte tonne soraränneihin  
smile_org.gif
Kohta vaihtuu jammuun nappularenkaat
biggrin.gif

Mä voisin järkätä jotain letkailua taas ensi viikolle; mites olis parintunnin asvaltti+soralenkki torstaina 16.9 illalla?

062802jumpie_prv.gif
smile_org.gif
biggrin.gif

Mä voisin järkätä jotain letkailua taas ensi viikolle; mites olis parintunnin asvaltti+soralenkki torstaina 16.9 illalla?
Oisko mahollisuutta koittaa muuttaa päivä perjantaiksi
lookaround_orig.gif

062802jumpie_prv.gif
smile_org.gif
biggrin.gif

lookaround_orig.gif
Mulla on lapsenvahtivuoro torstaina mutta perjantaina olen varmaan mukana
buttrock.gif

Oho en huomannu et ollaan hiekalle menossa
omg.gif
Kuis paljo suurinpiirtein sitä hiekkapätkää tulis tai oisko se mahollista kiertää?

062802jumpie_prv.gif
smile_org.gif
biggrin.gif

lookaround_orig.gif
Mulla on lapsenvahtivuoro torstaina mutta perjantaina olen varmaan mukana
buttrock.gif
Perjantai illal lähtee muutama/kasa kurapyörää rillailee omenojärven rannalle (suomusjärvi),kotona joskus yöllä/aamuyöstä  
wink.gif

Reitti tosiaan saattaa olla semmoinen et tota fazerin punaista joutuu olkapäällä kantaa muutamis paikois  
biggrin.gif

Oho en huomannu et ollaan hiekalle menossa
omg.gif
Kuis paljo suurinpiirtein sitä hiekkapätkää tulis tai oisko se mahollista kiertää?
Noin äkkiä katottuna n.10km mutta hyvää tietä, pärjää kyllä millä vaan.
Jep, jotain tuollaista. Mutta toi on kaikki isompaa tietä, rohkeasti mukaan vaan!

Voitais lähteä Raision ST1:ltä (vanha ESSO) PE 17.9 klo 17.30

Ei kai kukaan meinannut huomista? Vaikka sekin olis kyllä vielä järkättävissä...  
wink.gif

Back